پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را در سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی آمده است: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر و تأسف شد.

این پیام می‌افزاید: شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ تسلیت عرض می‌کنم و به یقین نوشیدن شربت وصال و پوشیدن خلعت ذی قیمت شهادت در سالروز امام رئوف بر سفره عنایت و شفاعت امام رضا(ع)، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری بود.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آن‌ها، حشر این شهیدان با اولیای الهی را از خداوند خواستارم.

آیت الله رئیسی؛ خدمتگزار مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی

رئیس دیوان عالی کشور طی پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران اسلامی و جمعی از همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری آمده است: ارتحال شهادت‌گونه صدیق عزیز، خدمتگزار مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت اللّه سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان ، موجب تألم و تأسف عمیق گردید. این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده محترم و معزا و داغدیده آنان و اعضای دولت محترم و ملّت شریف ایران اسلامی تعزیت و تسلیت عرض می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: رجاء واثق دارد که خداوند متعال ارواح این عزیزان را از رحمت بیکران خود و عنایات خاصّه حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (علیه السلام) متنعم به نعم ابدی خواهد نمود و  پاداش خدمات صادقانه آنان را رضوان خود قرار خواهد داد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند؛ در امور جاری کشور هیچ گونه وقفه و خللی ایجاد نخواهد شد. خداوند متعال همه ما را قدردان خدمات و زحمات مسئولان خدمتگزار قرار دهد تا بتوانیم به تکالیف خود آن گونه که شایسته است عمل کنیم.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضاییه

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا نیز در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش اظهار داشت: عروج روح بلند رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به پیشگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم. بی‌شک ملت بزرگ ایران با وجود تجربه داغ‌ها و شهادت‌های فراوان آن هم در دوران خدمت و مسئولیت، صبر و بصیرت رویارویی با چنین حوادثی را دارند اما طبعاً این حادثه ناگوار و ناگهانی، همه ما را در غمی بزرگ فرو برده است که امید است در ذیل عنایات حضرت حق و بصیرت و رهبری دلسوزانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از این حادثه ناگوار نیز عبور کنیم.

در پیام سخنگوی قوه قضاییه تصریح شده است: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان در دوران مسئولیت خود در جایگاه مقام اول اجرایی کشور، خالصانه و خادمانه به جز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت و در نهایت در روز میلاد امام هشتم به سوی حقتعالی شتافت. خداوند ایشان و همراهان شهیدشان را با سالار شهیدان محشور بفرماید. بی‌شک تمامی مسئولان نظام اسلامی در روزهای پیشرو تمام توان خود را برای اداره امور کشور به کار خواهند گرفت.

ملت ایران چندین دهه خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید را فراموش نخواهند کرد

کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی، شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان‌شان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

غریب‌آبادی اظهار داشت: خبر شهادت آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، برادر عزیز حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و استاندار استان و همراهان‌شان در شب ولادت امام رئوف علیه السلام و در راه خدمت به مردم، مایه تأثر همگان و ملت ایران اسلامی شد.

وی افزود: این حادثه دلخراش را محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خانواده های مکرم و نیز ملت ایران تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.  

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: بی شک، ملت ایران چندین دهه خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید را در قوه قضاییه، قوه مجریه و لباس خادمی امام رضا (ع) همچنین خدمات ارزنده وزیر امور خارجه متعهد، انقلابی و مجاهد حسین امیرعبداللهیان را فراموش نخواهند کرد.

پیام تسلیت معاون قضایی قوه قضاییه

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه در پیامی عروج شهادت گونه آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در پیام رحیمی آمده است: شهادت روحانی مجاهد، عالم پارسا و رئیس جمهور ولایی و دلسوز حضرت آیتالله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، وزیر امور خارجه حسین امیر عبداللهیان، استاندار استان آذربایجان شرقی مالک رحمتی و تیم پرواز و نیروهای تیم حفاظت را که در حادثه تلخ و غمبار سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور محبوب به خیل شهدای بزرگوار پیوستند را به حضرت، ولی عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای «ادام الله ظله علی رؤس المسلمین»، ملت غیور ایران، خانواده‌های داغدار و همه دوست داران نظام جمهوری اسلامی تسلیت عرض میکنم.

معاون قوه قضاییه افزود: تواضع، مردم دوستی، روحیه تحولی، تلاش و اطاعت پذیری از امام المسلمین بخشی از ویژگی‌های مرحوم آیت الله رئیسی بوده که در انجام خدمت به جامعه و مردم و رفع دغدغه از محرومان تمام وقت خویش را در این راه صرف و در چارچوب زمان نمی‌گنجید؛ بدون تردید این خون‌های پاک که در کالبد جامعه دمیده میشود موجب اتخاذ و انسجام بیشتر مردم و گروه‌های مختلف می‌شود که در راستای الطاف خفیه الهی این حوادث قابل تحمل است. از خداوند بزرگ و مهربان عاجزانه می‌خواهیم که خادم الرضا و همراهان شهیدش را در ایامی که مزین است به ولادت امام هشتم (ع) مهمان سفره آن امام رئوف در عالم برزخ قرار دهد و ثلمه‌های پرضایعه را در مملکت رضوی به احسن وجه جبران فرماید.
 

آیت الله رئیسی؛ مدیر خستگی ناپذیر

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن پیام پورخاقان آمده است: در آستانه ولادت با سعادت حضرت ثامن الائمه امام علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، سانحه دردناک هوایی که منجر به عروج ملکوتی خادم الرضا آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشور عزیزمان و همراهان فقید ایشان شد، موجب‌ تاسف و تاثر شدید گردید، او عالمی وارسته، مجاهدی نستوه، خدمت‌گزاری خستگی ناپذیر برای مردم بود که همواره حضور در کنار محرومین و سفر به دور افتاده ترین نقاط کشور را بر نشستن پشت میز راحتی و رفاه ترجیح می داد و در کارنامه درخشان خود امانت داری کم نظیر برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بود، مجاهدی که بعد از بیش از چهار دهه خدمتِ بی‌منت و خستگی‌ناپذیر در قوه قضائیه و سه سال در مقام ریاست جمهوری همواره خود را خادم ملت می‌دانست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این پیام افزود: اینجانب عروج شهادت‌ گونه این مدیر خستگی ناپذیر و همراهان گرانقدر ایشان خصوصا امام جمعه مخلص و ولایی حضرت آیت الله آل هاشم و دیپلمات انقلابی و مجاهد امیر عبداللهیان و جناب آقای مالک رحمتی و گروه پروازی را محضر حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خانواده معزای ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن سالکان واصل، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، طول عمر با عزت، توام با صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

در پیام الفت آمده است: با نهایت تأثر و تأسف شهادت سلاله السادات؛ رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) و عموم مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در این پیام اضافه کرد: همچنین شهادت وزیر امور خارجه؛ امیر عبداللهیان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز؛ آیت الله آل هاشم، رئیس یگان حفاظت رئیس جمهور؛ سردار سرافراز سید مهدی موسوی، استاندار مالک رحمتی و هیأت همراه را که بر این حزن و اندوه افزود، بر خانواده محترم سوگواران و عموم هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الهی را برای شهدای این سانحه جانسوز از خداوند متعال مسالت داریم.

آیت الله رئیسی خادم محبوب و دلسوز ملت بود

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی عروج ملکوتی و شهادت گونه خادم محبوب ملت، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی را تسلیت گفت.

در پیام بابایی آمده است: عروج ملکوتی و شهادت گونه یار وفادار انقلاب و رهبری و خادم محبوب و دلسوز ملت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خستگی ناپذیر ایران، حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان را در حین خدمت جهادی، به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف، اعضای هیئت دولت و خانواده‌ها و بستگان این جمع خدمت گزار تسلیت عرض می‌کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه ناگوار علو درجات و رحمت واسعه از درگاه خداوند حکیم مسالت دارم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: بی تردید ایران اسلامی، خدمات صادقانه و جهادگونه خادم الرضا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را که تا پای جان و در راه گره گشایی از مشکلات کشور ادامه یافت و سرانجام در شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به امام رئوف و مولایش پیوست، فراموش نخواهد کرد و حتماً اعتقاد عمیق به ولایت و شهادت، ملت و مسئولین را مصمم‌تر و راسخ‌تر در تمامی صحنه‌های خدمت به اسلام و انقلاب حاضر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سایه پر برکت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر سر ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان مستدام باد و خداوند متعال عاقبت همه ما را در راه خدمت به مردم ختم به خیر فرماید.

آیت‌الله رئیسی؛ استقامت سید شهدای خدمت در پیگیری حل مشکلات مردم و مبارزه جدی با فساد

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارسال پیامی شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

در پیام رئیس سازمان بازرسی آمده است: ‌روح بلند و پر فتوح خادم‌الرضا علیه‌آلاف‌التحیه‌والثنا حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ولایتمدار، محبوب و مردمی به ملکوت اعلی پیوست. ایشان به مصداق آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر»، در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بر عهد خود با خداوند متعال در ارائه خدمت صادقانه به مردم ایستاد و در این راه به جمع شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی ملحق شد.

خداییان افزود: مداومت و استقامت سید شهدای خدمت در تلاش و پیگیری حل مشکلات مردم و مبارزه جدی با فساد در سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص بیش از یک دهه حضور مؤثر و کارآمد در سازمان بازرسی کل کشور خاطراتی درخشان از خدمت صادقانه در اذهان همکاران این سازمان بر جای گذاشت که الگوی موفق مدیریت انقلابی برای مسئولان و متولیان امر می‌باشد.

وی تصریح کرد: اینجانب شهادت ایشان و سایر همراهان خدوم و صدیقش را به پیشگاه حضرت، ولی عصرعج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده‌های مکرم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با انبیا و اولیای الهی را برایشان مسالت دارم.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان تهران

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان، با صدور پیامی شهادت ایشان و همراهان را تسلیت گفت

در پیام رئیس کل دادگستری استان تهران آمده است: «بسم رب الشهداء و الصدیقینشهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خدمتگزار صدیق ایران اسلامی و همراهان ایشان که در طول عمر بابرکت خود منشاء خدمات و تحول گسترده و شایانی در بخش‌های مختلف به‌خصوص دستگاه قضا و دولت بودند، عمیقا موجب تاثر گردید. ضایعه دردناک فقدان خادم‌الرضا و رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت شریف و بازماندگان و اعضای هیات دولت تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت دارم.»

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

آیت الله رئیسی؛ خادمی خستگی ناپذیر

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی ضایعه دردناک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت عباس مسجدی آرانی آمده است: شهادت خادم خستگی ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در محدوده ورزقان آذربایجان شرقی دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد. این شهید عزیز در طول سال های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بی‌شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشت و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت رسانی کرد و منشاء تحولات بسیاری در زمینه سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.

حضور آن بزرگوار در سنگرهای خدمت، از جمله دستگاه قضایی و ریاست جمهوری مایه اعتماد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آرامش و قوت قلب دوستداران انقلاب سربلند اسلامی بود.

در بخش دیگری از این پیام تسلیت تصریح شده است: شهید آیت الله رئیسی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب فردی ساعی و تلاشگر بود و در همه عرصه‌ها عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان تلاش می‌ کرد و سرانجام نیز جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران تقدیم و ردای شهادت به تن کرد.

این پیام می‌افزاید: بدون شک تحمل فقدان این مجاهد سخت کوش و مسئول عالی رتبه کشور و همراهان ایشان برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند. شهادت خادم رئوف القلب امام رضا علیه‌السلام و سردار سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

ایران در سوگ شهادت مظلومانه خادم الرضا

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با صدور پیامی شهادت مظلومانه حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران اسلامی و هیات همراه ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبرمعظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

در پیام تسلیت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، آمده است: از دست رفتن سرمایه ها و ذخیره الهی برای مردم ایران داغی است که با هیچ مرهمی التیام نمی‌یابد اما چه چیز جز “شهادت” می‌تواند اجر مردان خدا و یاور مظلومان باشد. چگونه می‌توان انتظار داشت که خادم مخلص امام هشتم شیعیان عروجی به جز شهادت در روز میلاد مولایش داشته باشد.

این پیام می‌افزاید: خدمتگزاری که دغدغه‌اش درد مردم بود و با سادگی و بی‌آلایشی به احوالات اقشار ضعیف رسیدگی می‌کرد. آری؛ ایران «سید مظلومان و محرومان» خود را از دست داد اما مردان خدا نشان داده‌اند که حتی پس از شهادت هم برای حق طلبان و عدالت جویان اسوه و الگوی راه خواهند بود و اثرگذاری در تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را با خونشان زنده نگه می‌دارند.

پیام تسلیت مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

محمدرضا سلطانی مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان، اظهار داشت: آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی این شهید عالی قدر عرصه مقدس خدمت بود و به یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

سلطانی افزود: اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیش از ۱۲۰۰ دفتر در سراسر ایران اسلامی، ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان از دست رفته را مسألت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha