عطریانفر: رئیسی منتخب ملت است/ سلامتی او آرزوی همه ماست

تهران- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با ابراز تأثر از بروز سانحه برای رئیس جمهور و همراهانش اظهار داشت: همه دوست داریم که مسئولان عالی کشور بتوانند در آرامش و سلامت به مردم عزیزمان خدمت کنند.

محمد عطریانفر بامداد دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: این حادثه غم انگیز و دردناک است و ما هم مانند همه فعالان سیاسی و دلبستگان کشور امیدواریم از سلامتی آقای رییس‌جمهور خبری حاصل کنیم.

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی ایران، با تأکید بر همدلی همه گروه‌های سیاسی در این رویداد، افزود: همه گروه‌های سیاسی کشور در برابر چنین حوادثی همدلی و همراهی دارند؛ چرا که دوست دارند کشورشان در نقطه آرامی باشد و مسئولان عالی و در صدر مجموعه مدیران کشور، رئیس جمهوری که از مردم رأی گرفته، در صحت و سلامت به مردم خدمت کنند.

عطریانفر تصریح کرد: منهای جنبه‌های عاطفی که همه ایرانیان در حوادث تلخ دارند و نسبت به سرنوشت شهروندان دغدغه‌مند هستند، همه گروه‌های سیاسی به‌خصوص اصلاح‌طلبان این حادثه را با نگرانی دنبال می‌کنند و امیدوارند خبرهای خوبی برسد و رئیس جمهور به سلامتی بازگردند و این حادثه از سر کشور به خیر بگذرد.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha