۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85482749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۰۲
کد خبر: 85482749
سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم

تهران- ایرنا- پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین را که یکشنبه شب در اعتراض به عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به خیابان‌های تل‌آویو آمده بودند را سرکوب کرد.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از سما فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی با ماشین‌های آب‌پاش اقدام به متفرق کردن تظاهرات کنندگان کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار برکناری کابینه نتانیاهو، برگزاری انتخابات زودهنگام و مبادله اسرا با مقاومت در غزه بودند.

شب گذشته (شنبه) نیز تل‌آویو صحنه تظاهرات بود و تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه کابینه نتانیاهو، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و انجام تبادل اسرا شدند.

از سوی دیگر خانواده‌های اسرای صهیونیست با اشاره به ناکامی نتانیاهو در دستیابی به توافقی برای آزادی اسرا، گفتند: گسترش دامنه عملیات نظامی در رفح به منزله دست برداشتن از تلاش برای آزادی اسرای زنده‌ای است که کابینه نتانیاهو، آنها را به حال خود رها کرده است.

این خانواده‌ها همچنین اعلام کردند: مانع برگزاری جلسات کابینه خواهیم شد و از روز دوشنبه، فعالیتمان را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha