۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴
کد خبر: 85482584
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

علی‌اف: آماده ارائه حمایت و کمک به ایران هستیم

تهران-ایرنا- رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی ضمن ابراز نگرانی نسبت به حادثه پیش آمده برای «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که باکو آماده ارائه هر گونه حمایت و کمک به ایران است.

به گزارش ایرنا، الهام علی‌اف اظهار داشت: امروز پس از دیدار دوستانه با سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، خبر فرود اضطراری بالگرد حامل هیات عالی ایرانی موجب نگرانی شدید شد.

علی‌اف افزود: دعای ما از خداوند متعال با رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی است. جمهوری آذربایجان به عنوان کشوری همسایه، دوست و برادر آماده ارائه انواع حمایت‌ها است.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور عصر امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» به منظور افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» به این شهر عازم شد و بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

براساس اطلاعات خبرنگار ایرنا تا این لحظه هنوز اطلاع موثقی از محل سقوط به دست نیامده است، گروه های جدید امدادی و برخی کوه نوردان به تیم امداد و نجات پیوسته اند. به دلیل بدی شرایط جوی امکان جست و جو و پرواز بالگرد نیست و امداد و نجات به صورت زمینی انجام می‌شود.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha