۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85482329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیرساخت‌های هزار واحد نهضت ملی مسکن در گناباد تکمیل شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85482329
زیرساخت‌های هزار واحد نهضت ملی مسکن در گناباد تکمیل شد

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز شامل آب، برق و گاز هزار واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان امسال تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در نشست کارگروه مسکن گناباد افزود: از مجموع ۱۲ سایت نهضت ملی مسکن گناباد، زیرساخت های مورد نیاز ۷۰۰ واحد مسکونی در سایت بهارستان و ۳۰۰ واحد در سایت سپهرشرق تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت های هزار واحد نهضت ملی مسکن گناباد، واحدهای فوق وارد مرحله روبنایی شده و دیگر امکانات شامل مسجد، درمانگاه، فضای سبز، زمین ورزشی، محوطه سازی و نصب روشنایی آن در حال اجرا است.

فرماندار گناباد از ادارات ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خواست که نسبت به تکمیل طرح های روبنایی سایت های نهضت ملی مسکن، اهتمام بیشتری داشته باشند و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نصیری، بهره گیری از همه ظرفیت ها برای ساخت و تکمیل نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف را از رویکردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با همدلی بین مسوولان و دست اندرکاران، اقدامات اثربخشی برای اجرای طرح فوق در این شهرستان انجام شده و گناباد از مناطق پیشرو اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که زمین مورد نیاز ۹۰ درصد از متقاضیان تایید شده نهضت ملی مسکن این شهرستان تامین شده است.

سعید خواجه افزوده بود: ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن و حدود هزار و ۲۰۰ نفر نیز برای واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در این شهرستان نامنویسی کرده اند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha