۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85482255
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توقف اورنبورگ با وجود گلزنی هافبک ایرانی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85482255
توقف اورنبورگ با وجود گلزنی هافبک ایرانی

تهران- ایرنا- تیم اورنبورگ با وجود گلزنی هافبک ایرانی خود برابر اورال متوقف شد تا همچنان شرایط نابسامانی در جدول رده‌بندی لیگ روسیه داشته باشد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم اورنبورگ به مصاف اورال رفت که این دیدار با تساوی سه بر سه همراه شد.

اونبورگ که محمد قربانی هافبک ایرانی خود را در این بازی از ابتدا در ترکیب داشت به دنبال کسب برتری بود تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد، اما در این مسیر موفق نبود.

نیمه نخست بازی در شرایطی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که روبیف روی پاس جیمی مارین خیلی زود اورنبورگ را پیش انداخت اما در واپسین دقایق نیمه نخست بگیچ روی پاس الکسی کاشتانوف موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

با شروع نیمه دوم بازی و در دقیقه ۵۰ قربانی روی پاس جیمی مارین موفق شد دومین گلزن میهمان لقب بگیرد. ۸ دقیقه بعد، پرز گل سوم را زد تا اورنبورگ با نتیجه ۳ بر یک از حریف خود پیش باشد.

۲ دقیقه بعد بگیچ گل دوم اورال را به ثمر رساند تا بازی ۳ بر ۲ شود در ادامه در دقیقه ۷۸ شتینه برای سومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا بازی ۳ بر ۳ به اتمام برسد.

اورنبورگ با این تساوی، ۳۰ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم لیگ شانزده تیمی روسیه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha