۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85481933
T T
۴۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقه خواب در کره جنوبی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85481933
برگزاری مسابقه خواب در کره جنوبی

تهران- ایرنا- مسئولان کره جنوبی یک هفته پس از برگزاری مسابقه «گیجی و منگی»، در ابتکاری کم‌سابقه اقدام به برگزاری مسابقه خوابیدن در این کشور کردند تا به گفته خودشان، شرکت‌کنندگان «آرامش» و «لذت» را تجربه نمایند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شینهوا، افرادی در مسابقه جالب خوابیدن در سئول پایتخت کره جنوبی شرکت کردند که «از نور خورشید و نسیم فضای بیرون لذت می‌برند.»

بر اساس این گزارش، مقام‌های شهر سئول این رویداد را به این منظور برگزار کردند که به آرامش و تجربه لذت چرت زدن در فضای بیرون کمک کنند.

تارنمای چوسان کره جنوبی نوشت: این رویداد با هدف ایجاد یک مهلت برای کسانی است که از کار یا تحصیل خود خسته شده‌اند. بیش از ۸۰ درصد از ۱۲۰ متقاضی، عمدتاً کارمندان و دانشجویان، در این رقابت شرکت نمودند.

مسابقه خواب در کره جنوبی برگزار شد

نتایج تحقیق سال گذشته دانشگاه کره نشان می‌دهد که نوجوانان کره جنوبی به طور متوسط ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه در شبانه‌روز می‌خوابند که این میزان یک ساعت کمتر از کشورهای سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) است.

دانشگاه کره علت این مساله را اینطور عنوان کرد که بسیاری از آن‌ها در حالی که هر روز برای دستیابی به عملکرد تحصیلی بهتر تلاش می‌کنند، محرومیت مداوم از خواب را تجربه می‌کنند.

مسابقه خواب در کره جنوبی برگزار شد

برگزاری مسابقه خوابیدن یک هفته پس از آن است که سئول مسابقه سالانه «گیجی و منگی» (Space-out) را یکشنبه هفته گذشته برگزار کرده بود. هدف این رقابت دور کردن مردم از هیاهوی زندگی است که نشان می‌دهد چه کسی می‌تواند به مدت ۹۰ دقیقه بدون اینکه بخوابد، تلفن خود را چک یا صحبت کند، مدتی در لاک خود فرو برود.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha