۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85481253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت خودرو در مشهد روند نزولی دارد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85481253
قیمت خودرو در مشهد روند نزولی دارد

مشهد-ایرنا- رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: همزمان با افت قیمت ارز بویژه دلار در بازار کشور، قیمت خودروهای داخلی و خارجی روند نزولی گرفته و کاهش قیمت زیادی داشته است.

حسین حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک خودروهای داخلی ۲ تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال نسبت به گذشته کاهش قیمت داشته، افت قیمت خودروهای خارجی نیز در این مدت بین چهار تا پنج میلیارد ریال در بازار بوده است.

وی بیان کرد: در حالی که قیمت خودروها در بازار مشهد همچنان روند نزولی دارد، خرید و فروش خودرو به صفر رسیده و بازار در رکود کامل است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص ثبت‌نام نمایشگاه‌داران در سامانه یکپارچه خودرو برقی گفت: نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد تمایل زیادی برای فروش خودروهای برقی دارند اما باید در ابتدا هم زیرساخت آن و هم دسترسی به این سامانه فراهم شود.

حسینی با اشاره به خدمات دهی رایگان نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد در زمان بروز سیل اظهار کرد: نمایشگاه‌داران در این مدت به صورت رایگان خودروهای سنگین خود از جمله لودر، بولدوزر و تانکر را در اختیار خدمات دهندگان به مردم گذاشتند.

۸۵۰ واحد صنفی در مشهد از اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد پروانه کسب دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha