دانش‌آموزان استان اردبیل کارت ورود به جلسه امتحان را از آموزش و پرورش بگیرند

اردبیل- ایرنا- اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: دانش آموزان استان اردبیل کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را از آموزش و پرورش بگیرند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در پی بروز اختلال در سامانه اینترنتی دریافت کارت، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کلیه دانش آموزان و داوطلبان آزمون های نهایی و اولیای آنها خواست تا برای دریافت کارت ورود به آزمون، به میز خدمت تشکیل شده در ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق و نیز اداره کل مراجعه کنند.

بنا به این اطلاعیه، به منظور تسهیل در امر صدور کارت، میز خدمت تشکیل شده و کارشناسان سنجش ادارات آماده چاپ و تحویل کارت‌های ورود به جلسه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور در محل استقرار میز خدمت حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی(امتحانات) در شهر اردبیل گفت: اولیای محترم و دانش آموزان هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای حضور در امتحانات نداشته باشند و به طور یقین تا ساعاتی دیگر مشکل موجود در سامانه رفع خواهد شد.

کلام‌الله صفری افزود: داوطلبانی که برای ترمیم نمرات نهایی ثبت نام کرده‌اند، با مراجعه به سایت my.sanjesh.org و دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم سال جاری با مراجعه به سامانه my.medu.ir می توانند کارت‌های خود را برای ورود به حوزه‌های امتحانی دریافت کنند.

وی بیان کرد: کلیه عوامل ستاد برگزاری امتحانات امروز به طور ویژه تا حصول نتیجه و حل و فصل مشکل و برای پاسخگویی به مراجعان و دانش آموزان در ادارات حضور دارند و در صورتی که به هر نحوی، دانش آموزی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی نشده باشد، می تواند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود در حوزه‌های اعلامی حضور یافته و در آزمون‌ها شرکت کند و تمهیدات لازم برای این مورد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از اولیا و دانش آموزان خواست تا تمامی اخبار و اطلاعات را صرفا از رسانه‌های رسمی و کانالهای آموزش و پرورش پیگیری کرده و تحت تاثیر هیچ رسانه دیگری قرار نگیرند.

وی از مدیران مدارس دوره دوم متوسطه نیز خواست با حضور خود در مدارس، در پاسخگویی به دانش آموزان فعال باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha