۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85481217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق محتویات خودرو در شهرری در دام پلیس

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85481217
سارق محتویات خودرو در شهرری در دام پلیس

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سارقی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت محتویات خودرو می کرد با اقدام به موقع پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوعات متعدد سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرری کشف و پی جویی سرقت ها در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱شهرری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه موفق می شوند سرنخ های متعددی را کشف کنند که با جمعبندی یافته های پلیسی هویت سارق را که از مجرمان سابقه دار بود بدست می آورند.

سارق محتویات خودرو در شهرری در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تحقیقات و یافته های ماموران حاکی از آن بود سارق با یک دستگاه موتورسیکلت دارای باکس صندوق در خیابان ها، پارک ها و توقف گاه های کم تردد شهرری پرسه می زند و در صورت وجود موقعیت از خودروهای پارک شده سرقت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با پوشش دهی انتظامی نقاط جرم خیز متهم درحال پرسه زنی مشاهده که به محض رویت ماموران سریعاً متواری که پس از طی مسافتی متهم را متوقف و دستگیر کردند که در بازدید اولیه از متهم ۲ دستگاه پخش خودرو و تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری تحقیقات اولیه آغاز و ۲ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از تشکیل پرونده متهم به اداره آگاهی جهت تحقیقات تخصصی اعزام شد که در تحقیقات تکمیلی در اداره آگاهی به ۱۰ فقره سرقت معترف و پس از تکمیل پرونده به مراجعه قضائی اعزام و با قرار مناسب راهی زندان شد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت بعنوان قبله تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha