۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85481068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان مهابادی از قهرمان مسابقات آسیایی ترامپولین قدردانی کردند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسوولان با حضور در منزل «آریا مام عبدالله» از قهرمان مسابقات آسیا در رشته ترامپولین قدردانی کردند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه مهاباد روز شنبه در حاشیه دیدار با قهرمان مردان آسیا در رشته ترامپولین اظهار کرد: احتراز پرچم جمهوری اسلامی در مسابقات مختلف نشان از توانمندی و استعداد جوانان کشورمان را دارد که قابل قدرانی است.

حسن عباسی بیان کرد: مدیریت شهری تلاش می کند که شرایط مناسب و بدون دغدغه ای را برای قهرمانان شهرستان فراهم کند تا بتوان استعدادهای خود را در عرصه های داخلی و بین المللی نشان دهند.

مسوولان مهابادی از قهرمان مسابقات آسیایی ترامپولین قدردانی کردند

وی همچنین حضور نخستین داور ایرانی در مسابقات آسیایی را به دیگر ورزشکار مهابادی «ناصر هوشیاری» تبریک کرد و گفت: امیدواریم این افتخارات و موفقیت ها در تمامی حوزه ها نیز برای جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاده و همواره پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی در جهان بالا رود.

در این دیدار یک قطعه زمین و همچنین ۷۰۰ میلیون ریال وجه نقد به «آریا مام عبدالله» و «ناصر هوشیاری» قهرمانان ملی اهدا شد.

«آریا مام عبدالله» به عنوان ورزشکار و کاپیتان تیم ملی اعزامی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا شده بود.

همچنین «ناصر هوشیار» به عنوان داور بین المللی برای نخستین بار افتخار قضاوت در مسابقات آسیایی این رشته را برای کشورمان کسب کرد.

به گزارش ایرنا، ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha