کیفیت عملکرد روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یابد

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هر سازمان گفت: با توجه به چرخش سریع اطلاعات و اخبار در فضای مجازی باید کیفیت عملکرد روابط عمومی ها متناسب با این رویکرد ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز شنبه در همایش روابط عمومی های این استان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها زبان گویای خدمات نظام و دولت هستند اظهار داشت: اطلاع رسانی، ارائه و انتشار عملکرد و پخش فعالیت های واقعی دستگاه های ذیربط در رسانه های جمعی مرتبط ، اعلام موجودیت و معرفی و شناساندن هویت موسسه و شناساندن ارکان فعالیت سازمان یا موسسه به مخاطبین از جمله وظایف مهم روابط عمومی هاست.

وی بیان کرد: نیاز است روابط عمومی های این استان در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی وب سایت سازمان و ادارات ذی نفع خود برای اطلاع رسانی به موقع اخبار اقدامات لازم را انجام دهند.

احمد زاده بر سرکشی از روابط عمومی دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی استانداری تاکید کرد و گفت: تامین تجهیزات و برطرف کردن مشکلات روابط عمومی ها با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی باید صورت گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به خدمات ارائه شده دولت در سطح این استان نیاز است روابط عمومی ها با ایجاد ارتباط موثر با رسانه ها این اقدامات را شفاف سازی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مظلومیت دولت در حوزه روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی باید بتواند با استفاده از ظرفیت های مختلف بهره‌وری و کارآمدی سازمان ‌ها را افزایش دهد.

کیفیت عملکرد روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یابد

صادق درفشی تصریح کرد: با برنامه های حمایتی دولت در راستای ارائه اموزش های لازم و راهبردی عملکرد روابط عمومی ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر دستگاه و سازمانی وظایف سنگین و رسالت‌های خطیری را در بخش‌های مختلف به عهد دارد بیان کرد: روابط عمومی می تواند با ارتباط با رسانه‌ها علاوه بر ایجاد نوآوری در سازمان ،پاسخگویی به شبهات و انتقادها و تکریم مراجعه‌کنندگان را به نحو احسن انجام دهد.

درفشی افزود: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی از سوی روابط عممی ها برای مردم تبیین شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha