۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85480687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان ملارد / بازداشت جاعل آگهی فروش خودرو

ملارد - ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۴ عامل نزاع که موجب سلب آسایش و نگرانی شهروندان شده بودند خبر داد .

به گزارش ایرنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان مبنی بر درگیری و تیراندازی با سلاح گرم و نزاع خیابانی در بلوار رسول اکرم (ص) شهرستان ملارد ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی ۴ نفر عاملان نزاع و درگیری را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دستگیری جاعل آگهی فروش خودرو در ملارد
در ادامه این گزارش آمده رئیس پلیس فتا غرب استان تهران هم از دستگیری فردی خبر داد که با انتشار آگهی جعل فروش خودرو در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می کرد .

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان ملارد / بازداشت جاعل آگهی فروش خودرو
‎‌‎سرهنگ شاهین حسنوند بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شاکی با فردی برای خرید یک دستگاه خودرو در سایت دیوار به توافق رسیده و مبلغ خودرو را برای وی واریز نموده است که بعد از دریافت مبلغ بر سر معامله حاضر نشده و دیگر پاسخگوی تلفن وی نبوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، توانستند فرد کلاهبردار را در شهرستان ملارد شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.
متهم دستگیر شده پس از مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به جرم خود اقرار و ابراز پشیمانی کردند.

این مقام مسئول به مردم هشدار داد: برخی افراد سودجو با درج آگهی دروغین در سایت‌ها اقدام به کلاهبرداری با دریافت ودیعه برای رزرو کالا می‌کنند در حالی که هیچ‌گونه کالایی رد و بدل نمی‌شود.
وی از خریداران خواست از پرداخت بیعانه خودداری و کالا را حضوری رویت کرده و سپس پرداخت نمایید .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha