۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85478078
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

کشف مقادیر زیادی قرص غیر مجاز در شهرستان ملارد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85478078
کشف مقادیر زیادی قرص غیر مجاز  در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک بعلاوه ۳۵ هزار قرص قاچاق و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس ،کیومرث نورمحمدی روز چهارشنبه در این باره افزود: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر فروش عمده مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین قرص و داروهای غیرمجاز در داخل پارکینگ متروکه ساختمانی در شهر ملارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


وی اضافه کرد: پس از حصول اطمینان و هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب دو تیم عملیاتی، به محل مورد نظر اعزام، که در بازرسی از خودروی متهم، مقدار ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، کشف شد
سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف مقادیر زیادی قرص غیر مجاز  در شهرستان ملارد
وی پیرامون کشف قرص ها و داروهای غیرمجاز نیز افزود: پس از بررسی‌های اولیه و اطمینان از صحت موضوع، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۳۵ هزار قرص غیرمجاز کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اعلام اینکه ارزش قرص‌های کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی کالاها توقیف و به انبار شبکه بهداشت انتقال و پیگیری در خصوص دستگیری صاحب اموال غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha