آرای انضباطی ضاربان داور در لیگ جوانان استان تهران اعلام شد

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران جریمه‌های علیه ضاربان داور بازی لیگ دسته دو جوانان را صادر کرد.

به گزارش ایرنا از هیات فوتبال استان تهران، با توجه به حواشی رخ داده در بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان مورخ هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم جوانان استان تهران و ضرب و شتم داور که موجب جریحه دار شدن اذهان عمومی شد، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران ابتدا دستور موقت صادر کرد و بنا شد که در اسرع وقت دستور قطعی نیز صادر شود.

در همین راستا کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران امروز دستور قطعی پیرامون وقایع رخ داده در بازی فوق را صادر نمود و میثم سهیل‌پور به جریمه ۳۰ میلیون تومانی و محرومیت از همراهی تیم تا پایان فصل جاری محکوم شد. همچنین میلاد منصوری نیز به پرداخت ۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی تیم تا پایان فصل جاری محکوم شد.

در ادامه کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران حسن عبدالعلی زاده را به پرداخت ۵۰ میلیون تومان و یک سال محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم کرد. در عین حال محمد حسین‌امیری باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به عنوان جریمه پرداخت کند. نامبرده نیز شش ماه از کلیه فعالیت های فوتبال محروم است.

امیرحسین وحیدی هم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان و سه ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم شده است.

عرشیا رضایی نیز به پرداخت ۲۰ میلیون تومان و شش ماه محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبال محکوم است.

در نهایت تیم اتحاد ستارگان به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی و کسر ۳ امتیاز و برگزاری کلیه بازی های خانگی باقی مانده تا پایان فصل جاری بدون حضور تماشاگران و در زمین بی طرف محکوم می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha