۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبر: 85480431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان غربی صاحب اولین مدرسه نجات غریق شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبر: 85480431
آذربایجان غربی صاحب اولین مدرسه نجات غریق شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مجوز اولین مدرسه نجات غریق آذربایجان‌غربی برای استخر شهرداری ارومیه صادر شد.

محمد نقی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز تشکیل کلاس های نجات غریق توسط هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان غربی برای استخر شهرداری ارومیه صادر شده و به زودی آغاز به کار این کلاس ها و شرایط و ضوابط آن اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کلاس ها، پس از قبولی در امتحانات پایان دوره گواهینامه مقدماتی نجات غریق را از هیات استانی دریافت می کنند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ادامه داد: با آغاز تابستان میل به آب تنی و شنا کردن بالا می گیرد و شهر ارومیه با دارا بودن دریاچه و رودخانه های متعدد، دوستداران شنا را به سمت آب های آزاد می کشاند، اما باید توجه داشت که افراد زیادی در این آب ها جان خود را از دست داده اند.

نقی پور اظهار کرد: با توجه به آمار بالای غریق، کلاس های نجات غریق برای سنین مختلف برگزار می شود تا افراد علاقمند به شنا، با فن و فنون و مهارت های کافی، ناجی جان مردمی که مهارت و آشنایی به فن شنا در آب های آزاد را ندارند، باشند.

اخبار مرتبط

  • کودک ارومیه‌ای در استخر آب باغ غرق شد

    کودک ارومیه‌ای در استخر آب باغ غرق شد

    ارومیه- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یک کودک ارومیه‌ای…

  • شیرجه مرگ!

    شیرجه مرگ!

    همدان- ایرنا- لذت شنا در گرم‌ترین روزهای سال هراندازه که لذتبخش وشورانگیز است اما تسلط نداشتن…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha