کمیته‌های فعال هیات ورزش‌های همگانی گرمسار به ۲۵ مورد رسید

سمنان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های همگانی گرمسار با اشاره به برگزاری پنج همایش بزرگ خانوادگی در طول یک سال گذشته گفت: تعداد کمیته‌های فعال این هیات از ۱۰ به ۲۵ کمیته فعال ارتقاء یافته است.

رضا شاه‌حسینی عصر جمعه در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: سال ۱۴۰۰، هیات ورزش‌های همگانی گرمسار ۱۰ کمیته فعال داشت که اکنون این تعداد به ۲۵ کمیته فعال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته پنج همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گرمسار برگزار شد، افزود: برگزاری همایش‌های متعدد پیاده‌روی خانوادگی با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در دستور کار است.

کمیته‌های فعال هیات ورزش‌های همگانی گرمسار به ۲۵ مورد رسید

رییس هیات ورزش‌های همگانی گرمسار با تأکید بر ضرورت جذب حامی مالی برای تقویت ورزش های همگانی در این شهرستان گفت: برگزاری این همایش‌ها با توجه به محدودیت اعتبارات به صورت محله‌محور برنامه‌ریزی شده است.

همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی و جشن بزرگ دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.

کمیته‌های فعال هیات ورزش‌های همگانی گرمسار به ۲۵ مورد رسید

پیاده‌روی خانوادگی از میدان انقلاب شهرستان گرمسار آغاز شد و در محل بوستان غدیر پایان یافت.

این همایش خانوادگی با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود و هدف از آن ایجاد فضایی بانشاط و ترغیب و تشویق خانواده‌ها به ورزش‌های همگانی تعیین شده بود که رضایت خانواده‌ها را از فعالیت ورزشی در یک عصر روز تعطیل نیز به همراه داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha