۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲
کد خبر: 85480106
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

شناسنامه شهدای باقرشهر منتشر شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲
کد خبر: 85480106
شناسنامه شهدای باقرشهر منتشر شد

شهرری-ایرنا-شهردار باقرشهر با اشاره به برنامه ریزی های دقیق در راستای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت از انتشار شناسنامه شهدای باقرشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی همتی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز روابط عمومی با اشاره به اقدامات انجام شده در یک‌ساله گذشته توسط مدیریت شهری باقرشهر اظهار داشت: با توجه به سپری شدن یک سال از آغاز فعالیت و خدمت در این جایگاه بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات اصحاب رسانه که به هر نحو اخبار عملکردی این مجموعه را منتشر کردند و نیز در انتقال دغدغه‌های مردم به مجموعه مدیریت شهری اقدام می‌کنند، قدردانی نمایم.

شناسنامه شهدای باقرشهر منتشر شد

همتی در بخش دیگری از صحبت‌ها خدمات ارائه‌شده در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و ابراز داشت: مجموعه مدیریت شهری در یک سال گذشته تلاش کرده خدمات شایسته‌ای را به خانواده شهدا، ایثارگران و در راستای ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کند که علاوه بر دیدارهای مرتب با خانواده شهدا، ایثارگران و شهدای مدافع حرم، اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس و کاشان نیز اجرایی شده است.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، ادامه داد: واحد بسیج و امور ایثارگران شهرداری باقرشهر اقداماتی نیز در حوزه کنگره شهدای استان تهران داشت که در این راستا شناسنامه‌ای برای شهدای باقرشهر تدوین و به چاپ رسیده است.

شناسنامه شهدای باقرشهر منتشر شد

شهردار باقرشهر با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های خدماتی اظهار داشت: در شهرداری باقرشهر به‌منظور جلوگیری از طولانی شدن پاسخگویی به مردم، نیازمند ابرازهای مناسب بود؛ لذا تمام سیستم کامپیوتر باقرشهر اعم از شبکه و کامپیوترها که دچار فرسودگی بود و در بحث پدافند غیرعامل تهدید جدی برای شهرداری محسوب می‌شد، بازسازی و نوسازی شد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha