امام جمعه شهرکرد:  سوم خرداد سرنوشت دفاع مقدس را تغییر داد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از جمله روزهای برجسته دوران دفاع مقدس است که توانست سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام راحل با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود: عملیات بیت المقدس توانست نگاه جهانی را نسبت به رزمندگان اسلام متحول و تغییر دهد.

وی اظهار داشت: سوم خرداد که به نام روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده است به عنوان یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در سایه ایثار و مقاومت پیروزی حاصل می‌شود ،گفت: امروز مظهر و چهره این مقاومت و ایثار در غزه قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: نتیجه ایثار و مقاومت ملت مظلوم غزه حامیان آن‌ها در لبنان، یمن، عراق و فراتر از آن در دل آمریکا و اروپا به خوبی است.

نکونام اضافه کرد: امروز به واسطه ایثارگری‌های ملت مظلوم غزه، شاهد قیام دانشجویان در دل دنیای استکبار هستیم که در این وادی نبودند اما به فضل الهی در حمایت از ملت مظلوم غزه به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: حضور و ایستادگی دانشجویان در آمریکا و اروپا به حمایت از ملت غزه بیانگر بیداری اسلامی است که به فضل الهی در تحولات جهانی شاهد آن هستیم.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مساله غزه نباید به دست فراموشی سپرده و به مساله‌ای عادی تبدیل شود، گفت: مساله دفاع از غزه باید همچنان زنده بماند و حمایت از این ملت مظلوم باید به گوش جهانیان برسد.

تمرکز دشمن بر ۲ مساله جمعیت و خانواده

نکونام یادآور شد: امروز دشمن برای ضربه شدن به ایران اسلامی بر مساله جمعیت و خانواده متمرکز شده است هر چند تاکنون به فضل الهی به نتیجه نرسیده‌اند.

وی یادآور شد: جامعه‌ای که خانواده در آن از هم پاشیده باشد دچار آسیب‌های متفاوتی از جمله اعتیاد، گسترش فساد، طلاق، آسیب‌های فکری، اخلاقی، سرقت، زورگیری، به هم زدن نظم جامعه و از بین رفتن ارزش‌های اخلاقی می‌شود.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت تبیین آسیب‌های اجتماعی ناشی از فروپاشی خانواده تاکید کرد.

وی با اشاره به روز اهدای عضو گفت: اهدای عضو اهدای زندگی و کمک به هم‌نوع است که چهارمحال و بختیاری در این مسیر از استان‌های پیشرو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha