هند نخستین حریف ایران در والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا

تهران- ایرنا- برنامه مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا اعلام شد و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف هند می‌رود.

به گزارش ظهر جمعه ایرنا، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا از دوم تا نهم خرداد سال ۱۴۰۳ به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

حضور شایسته در این رقابت‌ها از برنامه‌های کوتاه مدت والیبال زنان است تا ملی‌پوشان تجربه لازم برای میادین مهم‌تر و در نهایت راهیابی به لیگ ملت‌ها را کسب کنند.

گروه‌بندی سومین دوره مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا به شرح زیر است:

گروه A: فیلیپین، چین‌تایپه، هند، ایران و استرالیا

گروه B: ویتنام، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هنگ‌کنگ

برنامه این مسابقات اعلام شد و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه به مصاف هند می‌رود و در دیگر دیدارهای مرحله مقدماتی به ترتیب با چین‌تایپه، فیلیپین و استرالیا روبه‌رو خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی به وقت محلی به قرار زیر است:

چهارشنبه دوم خرداد

ساعت ۱۰: سنگاپور – قزاقستان

ساعت ۱۳: ایران – هند (۸:۳۰ به وقت تهران)

ساعت ۱۶: ویتنام – هنگ کنگ

ساعت ۱۹: چین‌تایپه – استرالیا

پنج‌شنبه سوم خرداد

ساعت ۱۰: اندونزی – هنگ کنگ

ساعت ۱۳: هند – چین تایپه

ساعت ۱۶: سنگاپور – ویتنام

ساعت ۱۹: فیلیپین – استرالیا

جمعه چهارم خرداد

ساعت ۱۰: ایران – چین‌تایپه (۵:۳۰ به وقت تهران)

ساعت ۱۶: اندونزی – سنگاپور

ساعت ۱۹: هند – فیلیپین

شنبه پنجم خرداد

ساعت ۱۰: هنگ کنگ – سنگاپور

ساعت ۱۳: اندونزی – قزاقستان

ساعت ۱۶: هند – استرالیا

ساعت ۱۹: ایران – فیلیپین (۱۴:۳۰ به وقت تهران)

یکشنبه ششم خرداد

ساعت ۱۰: ویتنام – اندونزی

ساعت ۱۳: قزاقستان – هنگ کنگ

ساعت ۱۶: ایران – استرالیا (۱۱:۳۰ به وقت تهران)

ساعت ۱۹: چین تایپه – فیلیپین

روز دوشنبه هفتم خرداد تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند و مراحل نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم خرداد پیگیری می‌شود.

در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی تیم‌های اول و دوم گروه‌های مقدماتی برای مقام های اول تا چهارم و تیم‌های سوم و چهارم مقدماتی برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان می‌روند.

همچنین تیم‌های پنجم گروه‌های مقدماتی نیز ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه هشتم خرداد برای کسب رتبه نهم به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به این‌که حضور شایسته در بازی‌های آسیایی داخل سالن که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، از اهداف میان مدت تیم ملی والیبال جوانان است. به همین منظور تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ سال و باتجربه‌ها در چلنج‌کاپ زنان آسیا شرکت می‌کند.

آخرین تمرین شاگردان پدیده بلوری‌زاده در تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه در کمپ تیم‌های ملی زنان برگزار می‌شود و به همراه داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای ورود به مجموعه ورزشی آزادی تهران الزامی است.

سیده نگارهاشمی، درسا فلاح کردخیلی، مبینا سادات غفاریان انبرانی، دیانا رشیدی مهرآبادی، هدیه طالعی فرخنده، شقایق حسن خانی، ریحانه سادات فاضلی، سپینود دست برجن، محدثه مشتاقی، الهه پورصالح، آیتک سلامت، فاطمه خلیلی، زهرا کریمی، فاطمه منظوری و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی متصل به اعزام به چلنج کاپ هستند.

پدیده بلوری زاده سرمربی، اکرم قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، ابریشم ارجمند خواه (بدنساز)، کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور) و راضیه دوستی (آنالیزور) کادر فنی تیم در اردو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha