۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85479184
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاکید بر وحدت تا عملکردگرایی به‌جای فردگرایی، در نشست شورای وحدت سمنان

سمنان - ایرنا - حاضران در نشست شورای وحدت استان سمنان بر حفظ وحدت و انسجام داخلی، عملکردگرایی به جای سرمایه‌گذاری جریان‌ها بر روی افراد، دستاوردهای دولت سیزدهم در سمنان و حفظ نیروهای انقلابی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس شورای وحدت استان سمنان روز پنجشنبه در همایش هم‌اندیشی این شورا در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر، گفت: نوشته یا بیانی را در خلاف وحدت استان نمی‌پذیریم. شورای وحدت حامی دولت کریمه آیت الله رئیسی و همراه با مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی قدرتی با اشاره به حضور موثر نماینده ولی فقیه در سمنان که از نظر اخلاق، تواضع و خانواده شهید بودن نمونه است، ادامه داد: عملکرد استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران نیز مطلوب است و در یک فضای صمیمی و انسجام و وحدت می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت‌.

وی با تمجید از حضور وحدت‌آفرین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و قدردانی از عملکرد سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بخش‌های مختلف، از مورد تایید بودن آنها از سوی بسیاری از چهره‌های مطرح کشور خبر داد.

تاکید بر وحدت تا عملکردگرایی به‌جای فردگرایی، در نشست شورای وحدت سمنان

رییس شورای وحدت استان سمنان با بیان اینکه این شورا با نقد سازنده قصد دارد تا عملکرد اجرایی را در استان بهبود ببخشد، افزود: با اقدام‌های استاندار و مجموعه مسوولان ۲۰۰ کارخانه راکد راه‌اندازی شد و حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد.

موفقیت‌های دولت در سمنان تا وضعیت بحرانی جمعیت

استاندار سمنان هم در نشست شورای وحدت گفت: وحدت و انسجام استان که به تاکید رییس جمهور مثال‌زدنی است، مسیر پیشرفت، موفقیت و کسب دستاوردهای مطلوب و ارزنده را بیش از پیش هموار کرده و شورای وحدت در این میان نقش تاثیرگذاری ایفا می کند.

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته در آرامش، امنیت و با رعایت اصل بی‌طرفی به بهترین شکل ممکن، ادامه داد: در این انتخابات در سطح کشور پنج استان مشارکت در انتخابات رو به افزایش داشتند که سمنان یکی از این استان ها بود.

وی به تاکید آیت الله رئیسی در سفر به سمنان در موضوع ۱۱ کلید از ویژگی‌ها و موفقیت‌های حاصل از وحدت استان اشاره و بیان کرد: آیت الله رئیسی در سفر به استان تاکید کردند که وحدت و امینت استان مثال‌زدنی است و مصوبات دور اول به گونه ای پیگیری شد که رضایت مردم حاصل شود.

تاکید بر وحدت تا عملکردگرایی به‌جای فردگرایی، در نشست شورای وحدت سمنان

به گفته هاشمی، افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از فاز سه و چهار نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط، و پیگیری مصوبات دور اول سفر، از برکات این سفر بود.

وی تاکید کرد: امروز استان سمنان در وضعیت بحرانی جمعیت قرار دارد، برنامه ریزی ها در این راستا در خصوص افزایش نرخ فرزندآوری و جوانی جمعیت از طریق برنامه ها و اقدامات ترویجی و همچنین بسته های تشویقی و اعطاء زمین به متقاضیان واجد شرایط در دستور کار است.

ابهت جمهوری اسلامی با عملیات «وعده صادق»

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست بیان کرد: همگامی و هماهنگی عالی میدان و سیاست دیپلماسی در عملیات «وعده صادق» امری بسیار حائز اهمیت بود و در راستای تحقق نقش‌آفرینی کشور در منطقه و نظام جهان موثر است.

عباس گلرو اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در بحث ساخت تسلیحات نظامی به موفقیت‌های بسیار ارزنده ای دست یافته است. عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم اشغالگر را شکست و ابهت جمهوری اسلامی را افزایش داد.

تاکید بر وحدت تا عملکردگرایی به‌جای فردگرایی، در نشست شورای وحدت سمنان

وی خاطرنشان کرد: امروز جریان های انقلابی و اصولگرا میدان‌دار سیاست ورزی هستند، در صحنه داخلی انسجام درونی، وحدت درونی و کارکردگرایی باید از سوی جریان‌ها مدنظر باشد.

وی با یادآوری اینکه جریان ها نباید بر روی افراد سرمایه‌گذاری کنند و اصول باید در سرلوحه کاری جریان ها قرار داشته باشد، ادامه داد: حفظ نیروهای انقلابی به ویژه مسئولان در تراز جمهوری اسلامی باید در سرلوحه کارها باشد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت که تا امروز با همراهی بخش اجرایی و استاندار در روستاهای استان و با تامین اعتبار، اقدام‌های بسیار خوبی به انجام رسیده است و در بحث آب پایدار نیز منابع اعتباری مطلوبی مصوب شده است.

سمنان که به دارالمرحمه شهره است با هشت شهرستان و مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، در شاخص وسعت هفتمین استان محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha