۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85479102
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کود شیمیایی ،تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وصول جریمه قاچاق گردو خارجی

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

محمد موسی فلاح گفت: پرونده حمل یک هزار و ۱۰۰ کیلو گرم گردو خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته فلاح، همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل قاچاق کالا ، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در محور قهاوند توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha