۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85479086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابتهای والیبال دانشجویان پزشکی شمال شرق کشور در گناباد آغاز شد+فیلم

گناباد-ایرنا- رقابت‌های والیبال دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور گرامی‌داشت شهدای غزه روز پنج‌شنبه در آیینی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این آیین گفت: رقابتهای فوق با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب هشت تیم از دانشگاههای علوم پزشکی منطقه شمال شرق کشور در حال برگزاری است.

حسن ایرانی افزود: شرکت کنندگان از دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، بجنورد، اسفراین، سبزوار، گناباد، نیشابور، تربت حیدریه و تربت جام در این رقابت‌ها به مدت چهار روز با هم به رقابت می پردازند.

اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی سنتی و ورزشهای باستانی و رژه تیمهای شرکت کننده از جمله برنامه های آغازین رقابتهای والیبال منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور در گناباد بود.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی ، مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب خراسان رضوی است.

۱۳۰ عضو هیات علمی در چهار دانشکده پزشکی، بهداشت، پرستاری و پیراپزشکی کار آموزش ۲ هزار دانشجو را در این دانشگاه بر عهده دارند.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد شامل مراکز تحقیقاتی توسعه اجتماعی و ارتقا سلامت، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH) ، پرستاری، بیماریهای عفونی و سلامت باروری و جمعیت است.
بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستانها زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha