۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
کد خبر: 85478588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش بایرن مونیخ برای ماندن توخل در آلمان/ منچستر بازی خورد؟

تهران- ایرنا- بایرن مونیخ پس از ناکامی در جذب مربی جدید، مذاکره با سرمربی آلمانی‌اش را برای ماندن در این تیم با وجود اعلام خبر جدایی او در پایان فصل آغاز کرده است.

به گزارش ایرنا، وضعیت توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده مشخص نیست و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این سرمربی آلمانی به گوش می‌رسد.

توخل فوریه گذشته پس از عقب افتادن بایرن مونیخ از بایرلورکوزن در جنگ قهرمانی بوندسلیگا، اعلام کرد که با توافق باشگاه، در پایان فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود.

پس از آن بود که از منچستریونایتد به عنوان مقصد آینده توخل نام برده شد. گفته شد که یونایتدها که از عملکرد اریک تن‌هاخ هلندی ناراضی هستند، روی سرمربی آلمانی بایرن برای فصل آینده حسابی ویژه‌ای باز کرده‌اند.

با این حال پس از به بن‌بست خوردن مذاکره بایرن مونیخ با مربیان موردنظرش، تایمز انگلیس خبر داد که نظر توخل و بایرن برای جدایی تغییر کرده و باشگاه آلمانی در روزهای اخیر در حال مذاکره با او برای ماندن در این تیم است.

باید دید که آیا بایرن می‌تواند توخل را متقاعد کند که بماند، به خصوص که او پیش از این در مورد بازگشت به انگلیس صحبت کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha