حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم ساری با رئیس‌جمهور

ساری- ایرنا - حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در جمع پرشور مردم ساری (در مصلای مرکز مازندران) که در قالب دور دوم سفر استانی دولت به این خطه از شمال کشور انجام شد، حاشیه‌های بسیار جذاب، دیدنی و قابل توجهی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود و برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح طرح های کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز (پنجشنبه) و در سفری ۲ روزه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، وارد مازندران شد.

با وجود اعلام ساعت ۱۰ برای برگزاری آیین استقبال از رئیس جمهور، جمع زیادی از مردم این خطه از شمال کشور از ساعت ها قبل با حضور در مسیر تعیین شده، مشتاقانه در انتظار دیدار آیت الله رئیسی بودند.

شوق و اشتیاق وصف ناپذیری مردم مازندران به خصوص نوجوانان و جوانان و خانواده های برای استقبال از رئیس جمهور در سطح شهر موج می زد به نحوی که انتظار چند ساعته برای دیدار با رئیس جمهور در هوای مطلوب بهاری به کام همه استقبال کنندگان گوارا و دلنشین کرده بود.

مردم این استان شمالی ایران اسلامی در حالی که پرچم خوش رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده بودند، شعارهایی با مضامین خوش آمدگویی و استقبال از رئیس دولت سیزدهم سر می دادند.

خودرو حامل رئیس جمهور به دلیل حضور پرشور مردم و کثرت جمعیت در مراسم استقبال، به کندی مسیر را برای حضور در محل دیدار مردمی طی می کرد.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم ساری با رئیس جمهور

در طول مسیر استقبال، مردم ولایتمدار ساری با دست نوشته و پلاکاردهای مبنی بر خیرمقدم به رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم و سر دادن شعارهایی انقلابی و حماسی، ضمن ابراز حمایت از نظام اسلامی، قدرشناسی خود را از تلاش و مجاهدت رئیس جمهور برای توسعه کشور اعلام کردند.

نوای موسیقی محلی ساحل نشینان خزر در محل سخنرانی رئیس جمهور طنین انداز بود و ساروی ها با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و آیت الله رئیسی، بی صبرانه دیدار با مهمان خود را انتظار می کشیدند.

از نکات قابل توجه در آیین مردمی استقبال از رئیس جمهور، حضور کودکان و نوجوانان به همراه بزرگترهای خانواده‌ بود که با وجود شلوغی خیابان در محل حاضر شده بودند.

جایگاه سخنرانی آیت الله رئیسی با تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین تصاویر شهدای والامقام استان مازندران مزین شده بود.

ورود رئیس جمهور به محل سخنرانی با هلهله و فریاد شادی و سرور مردم مواجه شد و رئیس جمهور نیز با تکان دادن دست و لبخند، به ابراز احساسات مردم پاسخ می داد و بارها از لطف و محبت آنها تشکر و قدردانی کرد.

گروهی از حاضران در مراسم نیز دست نوشته های همراه خود را به گونه ای در دست گرفته بودند که رئیس جمهور آنها را دیده و مورد توجه قرار دهد، دست نوشته هایی با مضامین درخواست شغل و حمایت از کشاورزان.

بر همین اساس، مکانی نیز برای دریافت نامه ها و درخواست های مکتوب مردم در محل سخنرانی رئیس جمهور ایجاد شده بود که با ۲ ساعت از حضور رئیس جمهور در استان، مملو از جمعیت برای بیان مطالبات و برقراری ارتباط با رئیس دولت سیزدهم بودند.

مردم در محل سخنرانی رئیس جمهور با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» به ابراز احساسات پرداختند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم ساری با رئیس جمهور

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی به مازندران سفر کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، فاز تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha