نشست هماهنگی دپارتمان‌های آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد

تهران - ایرنا - نشست هماهنگی دپارتمان‌های آکادمی ملی پارالمپیک با حضور روسای دپارتمان‌های تخصصی برگزار و مقرر شد معاینات پزشکی و سلامت ورزشکاران اعزامی به پاریس از ابتدای خرداد آغاز شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به پیش رو بودن بازی‌های پارالمپیک پاریس و اهمیت اقدامات حمایتی از ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها، جلسه هماهنگی دپارتمان‌های تخصصی آکادمی ملی پارالمپیک با حضور جلیل کوهپایه‌زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، مجید نیری جانشین ریاست آکادمی و روسای دپارتمان‌ها برگزار شد.

در این نشست امیرحسین براتی رییس دپارتمان پیشگیری از آسیب، فرشاد غزالیان رییس دپارتمان ماساژ و فیزیوتراپی، علی افروزه رییس دپارتمان سنجش، علیرضا ایزدی رییس دپارتمان ارتقا عملکرد، شهزاد محمدیان رییس دپارتمان تغذیه و افسانه گلشن‌راز رییس دپارتمان پیشگیری از دوپینگ و شهاب‌الدین سعادت‌یار مسئول آموزش و پژوهش به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آماده‌سازی ورزشکاران به منظور حضور قدرتمند در بازی‌های پارالمپیک پاریس پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد معاینات پزشکی و سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس از ابتدای خرداد ماه آغاز شود و آزمون‌های مربوط به مرحله اول سنجش تا ۲۰ خرداد به پایان برسد.

همچنین تداوم برنامه‌های آموزشی در قالب سه‌شنبه‌های آموزشی، آموزش‌های مربوط به پیشگیری از دوپینگ و برگزاری کلاس‌های حضوری تک رشته مورد تاکید قرار گرفت.

نشست هماهنگی دپارتمان‌های آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha