رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه به اندازه امروز ضعیف‌ نبوده است

تهران-ایرنا- دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه به اندازه امروز ضعیف‌ نبوده است، گفت: رژیم اسرائیل در این ۷ ماه جز جنایات گسترده دستاوردی در غزه نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، سید مجتبی ابطحی روز چهارشنبه در دومین همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت؛ با محوریت طوفان الاقصی گفت: رژیم صهیونیستی در این ۷ ماه جز جنایات گسترده هیچ دستاوردی در غزه نداشته است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: حماس قهرمان از همیشه قوی‌تر است و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین از همیشه آماده‌تر هستند و در مقابل هم رژیم صهیونیستی هیچ گاه به اندازه امروز ضعیف‌ نبوده است.

دومین همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت؛ با محوریت طوفان الاقصی بعدازظهر چهارشنبه با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی واقع در پادگان ولیعصر (عج) آغاز به کار کرد.

در این همایش، منیر شفیق متفکر و نظریه پرداز فلسطینی، صالح غزه‌ای نماینده گروه مقاومت از فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و بسیاری دیگر از چهره‌های مقاومت حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha