۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مهریز یزد نیاز است + فیلم

یزد- ایرنا - دبیر کانون‌های خدمت رضوی مهریز یزد گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) این شهرستان در بلوار شهدای هفتم تیر در جوار حسینیه شهدای گمنام نیاز است.

به گزارش ایرنا، " حسین دهقانی زاده " روز سه‌شنبه به مناسبت دهه کرامت در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: زمین این مجموعه در وسعت ۸۶۰ متر مربع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیران منطقه پرداخت شده است .

وی ادامه داد: وجود یک نماد امام رضایی و یک مکان مناسب فرهنگی و مذهبی در شهرستان موضوعی مهم و ضروری است و همکاری خیران در ساخت این مجموعه بسیار حیاتی است.

این مسئول بیان کرد: در یکسال گذشته بابت توزیع یکهزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ هزار وعده غذا بین نیازمندان بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط مجموعه زیرپوشش تامین و توزیع شده است.

دهقانی زاده بیان کرد: هم‌اکنون ۱۰ کانون رضوی شهری و روستایی و ۱۹ کانون تخصصی در شهرستان بر اساس مقررات ماموریت مردمی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: فعالیت اعضای کانون‌های رضوی به صورت افتخاری و داوطلبانه و در سه بخش اصلی نمادهای امام رضایی، محرومیت زدایی و فرهنگی در شهر و مناطق روستایی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون ۳۷۰ نفر خادمیار با کانون خدمت رضوی شهرستان در بخش‌های مختلف همکاری دارند.

دهقانی زاده از برگزاری برنامه قرار هشتم و همچنین مراسم‌های معنوی با همکاری نهادهای فرهنگی و مدارس و مشارکت مردم و جوانان خبر داد.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha