لذت لمس کتاب در قفسه‌های رنگی+ فیلم

تهران- ایرنا- حال‌وهوای بخش کودک‌ونوجوان نمایشگاه کتاب پر است از بچه‌هایی که با بادکنک‌هایی در دست بین قفسه‌های رنگی، کتاب خواندن را زندگی می‌کنند. بخشی که شور کودکانه آن برخی بزرگ‌ترها را هم پا به پای بچه‌ها به بازی و کتاب‌خواندن مشغول کرده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حال و هوای بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب با همه بخش‌های آن متفاوت است. بخشی جذاب و رنگارنگ که نه فقط برای بچه‌ها که بزرگ‌تر ها نیز از حضور در آن لذت می‌برند.

در این بخش هم کودکان بادکنک به دستی را می بینید که در راهروها به دنبال پدر و مادرها به غرفه‌ها می‌روند و هم بزرگ‌ترهایی که کودک درون‌شان فعال‌تر از همیشه شده و تاج بچه‌ها را روی سرشان گذاشته‌اند.

لذت لمس کتاب در قفسه‌های رنگی+ فیلم

در این بخش تنوع زیادی بین کتاب‌ها و بازی های رنگارنگ به چشم می‌خورد. از کتاب‌هایی با جنس پارچه و شکل‌های متفاوت گرفته تا بازی فکری‌های گوناگون و کلاس ‌های قصه گویی که غرفه‌داران با چاشنی رنگ‌آمیزی برای بچه‌ها برگزار می‌کنند.

در کنار کودکان، نوجوانان نیز حضور چشم‌گیری در این بخش دارند. لیست‌ کتاب‌هایی که در تلفن همراه یا روی کاغذ در دست دارند، آن‌ها را در کنار دوستانشان به غرفه‌های مختلف می‌کشاند و با چند پارچه یا پلاستیک در دست بیرون می‌آورد.

لذت لمس کتاب در قفسه‌های رنگی+ فیلم

گزارش خبرنگار ایرنا را از حال‌وهوای بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب ببینید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha