۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85477090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل کلاهبرداری ملک ۱۰ میلیاردی در شهرری دستگیر شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85477090
عامل کلاهبرداری ملک ۱۰ میلیاردی در شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:عامل کلاهبرداری از ملک به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرری کشف و عامل آن دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، از شاکی کلاهبرداری کرده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله در این رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را شروع کردند افزود: با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان روز گذشته محل اختفای متهم شناسایی که در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به یک فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان تصریح کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری شرور محله حسن آباد، به همراه سلاح گرم

عامل کلاهبرداری ملک ۱۰ میلیاردی در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شروری خبر داد که ضمن ایجاد درگیری در محله حسن آباد فشافویه، با سلاح سرد شهروندان را تهدید می کرد.

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده حسن آباد فشافویه بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، بیان داشت: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران، مشخصات متهم به دست آمد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد.

وی افزود: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم نیز شناسایی و طی یک عملیات منسجم متهم متواری دستگیر که در بازرسی از محل یک قبضه سلاح گرم کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این طیف از اشرار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب می شود، گفت: متهم که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت است برای سیر مراحل قضائی به دادسرا منتقل شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha