شمسایی: برای تیم ملی باید مربی خارجی قوی بیاوریم/ فکرمان باید بزرگ و جهانی باشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک مربی قوی بیاوریم که سطح او بالا باشد و به این تیم کمک کند.

وحید شمسایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص جلسه‌اش با احسان اصولی رییس کمیته فوتسال، اظهار داشت: به همراه ابوالفضل کریمیان مدیر تیم ملی فوتسال با احسان اصولی جلسه داشتیم و در خصوص اهدافی که تا جام جهانی داریم، صحبت کردیم. در این جلسه در مورد، دیدارهای دوستانه، زمان شروع لیگ و تعداد بازی‌های آن و برنامه‌هایی که برای پیشرفت این رشته داریم، گفت‌وگو داشتیم.

وی افزود: درباره هرچیزی که باعث پیشرفت تیم ملی شود به جمع‌بندی رسیدیم و قرار شد رییس کمیته فوتسال پیگیر این موضوعات باشد. برای حضور قدرتمند در جام جهانی باید برنامه مدون و هدفمند داشته باشیم تا مسیر بهتری را طی کنیم. به دنبال بازی‌های تدارکاتی خوب هستیم هرچند می‌دانیم که برنامه تیم‌ها برای دیدارهای تدارکاتی پر است اما بعد از قرعه‌کشی ممکن است به دلیل همگروه شدن برخی تیم‌ها با هم، برنامه‌ بازی‌های دوستانه آنها تغییر کند. می‌خواهیم با تیم‌های درجه یک دنیا بازی کنیم حال چه داخل چه خارج از ایران. همه ما یک تیم شدیم تا در مسیر سربلندی تیم ملی در جام جهانی قدم برداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شهاب سفال‌منش مربی تیم ملی با مربیان تیم‌های مطرح در ارتباط است تا زمینه همکاری با آن‌ها فراهم شود. با وجود سفال‌منش و دیگر اعضای کادر فنی یک گروه خوب داریم و در این مسیر پیش می‌رویم تا افتخارآفرینی کنیم.

شمسایی عنوان کرد: بعد از این جلسه، حالا اصولی باید با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوعات صحبت کند تا برنامه‌ریزی خوبی تا جام جهانی به وجود بیاید. تا جام ملت‌های آسیا همه چیز خوب پیش رفت و فدراسیون همکاری بسیار خوبی داشت اما از این به بعد باید جهانی و بزرگ فکر کنیم. در حال حاضر ازبکستان با برزیل بازی می‌کند و تاجیکستان هم قرار است به مصاف اسپانیا برود. تیم‌های حاضر در جام جهانی نیز یک هفته زودتر به ازبکستان خواهند رفت تا با شرایط آن‌جا به خوبی آشنا شوند. ما هم باید برنامه خوبی داشته باشیم تا از دیگر تیم‌ها عقب نمانیم.

وی در مورد اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی گفت: رییس کمیته فوتسال قبل از جام ملت‌های آسیا به ما اعلام کرد که چه امکاناتی می‌خواهید و ما هم خواسته‌های خود را مطرح کردیم. همان موقع اصولی در مورد مربی خارجی با ما صحبت کرد و اعلام کرد که اگر در این خصوص خواسته‌ای دارید، بگویید. ما در آن زمان اعلام کردیم که فعلا نیاز به مربی خارجی نداریم اما حالا به دنبال این هستیم تا یک مربی خارجی با کیفیت به تیم ملی بیاوریم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: ما باید یک مربی خارجی قوی بیاوریم که هم راهبردی باشد و هم کاربردی و به ایران بیاید و لیگ را با هم ببینیم. او باید شرایط فوتسال و فرهنگ ایرانی را ببیند و سطح او نیز بالا باشد. نباید هر مربی‌ای را به تیم ملی بیاوریم. با سفال‌منش به دنبال این موضوع هستیم تا یک انتخاب خوب داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha