رئیس قوه قضائیه: تغییر کاربری ها در برخی استان های کشور به صفر رسیده است

یاسوج- ایرنا- رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی کارها باید سریع، انقلابی و جهادی صورت گیرد، گفت: تغییر کاربری ها در برخی استان های کشور به صفر رسیده است البته در برخی استان ها هم هنوز وجود دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تلاش، همدلی و هم‌فکری مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکلات موجود در کهگیلویه و بویراحمد است و با ایجاد حاشیه و شعار نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: همه مسئولان استانی و نماینده ولی‌فقیه و فرمانداران و حتی برخی از شخصیت‌ها و نخبگان در شورای اداری حضور دارند و مطالباتی را نیز مطرح و مطالبه کردند که یکی از این مطالبات موضوع حقابه استان است.

اژه ای به مسئله آب و احداث سد اشاره کرد و ادامه داد: احداث سد آبریز در کهگیلویه باید توسط کارشناسان بررسی شود و می‌توان نظرات کارشناسی را در مجلس شورای اسلامی طرح و در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: به طور دقیق باید مشخص شود که مشکل احداث سد آبریز کجاست تا قوه قضاییه ورود کند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور را منابع آبی عنوان کرد و افزود: با اختلاف‌نظر در این زمینه ما به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند بنده نیز از آن دفاع خواهم کرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: در برخی از استان‌ها شورای هماهنگی اقتصادی تشکیل شد و در کهگیلویه و بویراحمد هم هیات هفت‌نفره تشکیل دهید و از این امکان استفاده کنید.

وی به مسئله کارخانه آرد و گلوکز یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: اگر ترک فعلی به‌عمد انجام گرفت، جرم است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: با هم‌فکری و همکاری هم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم که نمونه آن در احداث و راه‌اندازی مجدد چند طرح در همین استان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha