۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85476870
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جا به جا می‌شوند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جا به جا می شوند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سیدمحمدمهدی تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و ۴۰ دستگاه اتوبوس ملکی در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان جا به جایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس مربوط به مسیرهای میدان آزادی به نوروزیان - شهرک کوثر و همچنین شهرک پونک به میدان آزادی و نیز میدان آزادی به خیابان اصفهان است.

تقوی اضافه کرد: خط شماره هفت ناوگان اتوبوسرانی قزوین از میدان آزادی به مقصد نوروزیان و شهرک کوثر به عنوان یکی از پر ترددترین خطوط ناوگان اتوبوسرانی قزوین به شمار می رود که روزانه بالغ بر پنج هزار مسافر را در شهر جا به جا می کند که سهم هر اتوبوس در این مسیر ۹۰۰ مسافر در روز است.

به گفته این مسوول، مسیر ۲۳ ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز از مبدا پونک به میدان آزادی و نیز از میدان آزادی به خیابان اصفهان هم روزانه حدود ۱۰ هزار مسافر را به خود اختصاص داده و تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس این مسیر در حال خدمات رسانی به شهروندانی قزوینی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین با بیان اینکه در سال جاری ۲۵ دستگاه ون از سوی شهرداری قزوین خریداری و تاکنون هشت دستگاه آن تحویل داده شده است، افزود: در راستای افزایش رفاه و رضایت حال شهروندان و جلوگیری از تاخیر اتوبوس ها، ۱۸ دستگاه اتوبوس آتروس نیز خریداری شده که تاکنون چهار دستگاه آن وارد خطوط شده که بایستی پس از تامین بودجه یارانه ای دولت، خودرو ساز نسبت به تحویل خودرو هر چه سریع تر اقدام کند.

گفتنی است، ۲۵ دستگاه مینی بوس، به منظور توسعه و نوسازی ناوگان قزوین هم خریداری شده که طی ماه های آینده وارد مسیرهای مورد نظر خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha