۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85476866
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهداد سلیمی: شانس کسب مدال وزنه برداری المپیک در هر ۲ وزن را داریم + فیلم

همدان-ایرنا- نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با اشاره به اینکه المپیک مهم‌ترین رویداد برای هر ورزشکاری به شمار می‌رود و باید شرایط را برای موفقیت وزنه برداران در این مسابقات فراهم کنیم گفت: شانس کسب مدال وزنه برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در هر ۲ وزن داریم.

بهداد سلیمی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر ۲ ملی پوش دارای سهمیه ما در المپیک جزو ۵ وزنه بردار برتر رنکینگ جهانی هستند و شانس کسب مدال را دارند.

وی اضافه کرد: باید از لحاظ فنی و پشتیبانی بتوانیم انتظارات این ۲ ملی پوش را برآورده کنیم تا آن‌ها نیز دست پر از المپیک پاریس بازگردند.

سلیمی در خصوص وزنه برداری بانوان نیز گفت: انتخاب کوروش باقری به عنوان مشاور فنی بانوان یکی از بهترین تصمیمات انوشیروانی رئیس فدراسیون بود که تاثیر آن را هم اکنون شاهد هستیم.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور خاطرنشان کرد: در این ۲ سال با حضور کوروش باقری که یکی از مفاخر وزنه برداری تاریخ ورزش کشور است، دختران کشورمان نتایج خوبی را در میادین نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان نشان‌های ارزشمندی در آسیا کسب کردیم.

وی افزود: بسیار امیدواریم که دختران ملی پوش کشورمان در میادین بزرگتر همچون جهانی و المپیک در آینده‌ای نزدیک خوش بدرخشید.

سلیمی با تمجید از عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور گفت: انتخاب ۳۰ ورزشکار توسط کادر فنی برای حضور در اردو نشان از بالا بودن سطح کیفی این مسابقات بود.

وی با قدردانی از میزبانی همدان در برگزاری این رقابت‌ها گفت: حجم برگزاری مسابقات سنگین بود اما هیات وزنه برداری همدان به خوبی و شایستگی کامل این میزبانی را برگزار کرد.

رقابت‌های وزنه برداری بخش پسران روز جمعه با حضور ۲۸ استان کشور در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان آغاز شد.

در این پیکارها ۲۸۰ وزنه بردار در ۱۰ دسته وزنی و ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت چهار روز باهم رقابت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha