روابط عمومی ها نقش موثری در امیدآفرینی دارند

قزوین - ایرنا - معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در امیدآفرینی داشته باشند و با ارایه مشکلات مردم به مسوولان مربوطه در جهت رفع نواقص عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رمضان شریف روز سه شنبه در همایشی که همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن حضرت زهرا (س) سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال است که باشکوه و عظمت آرمان های خود را دنبال می کند و همواره به پیشرفت های عظیمی نیز دست یافته است اما دشمن با بهره گیری از ابزارهای مختلف رسانه ای سعی دارد تا همه این تلاش ها و موفقیت ها را ناچیز بشمارد و با برجسته سازی نقاط ضعف، تصویر وارونه ای را از انقلاب اسلامی در افکار عمومی ترویج دهد.

وی ادامه داد: امروز اصحاب رسانه و روابط عمومی ها باید تفاوت تصویر واقعی را از تصویر ساختگی تشخیص دهند چرا که متاسفانه دشمن به طور عمیق با جامعه ایران و تاریخ کشور ما آشنا شده و از این ظرفیت خود برای ضربه زدن بهره می برد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن از زمان دوران دفاع مقدس با حمایت از جاه طلبی های صدام تلاش داشت تا نظام جمهوری اسلامی را با چالش روبرو کند اما رابطه مردم ایران با رهبری و اعتقادات دینی آنان محاسبات آنها را به هم زد.

به گفته این مسوول، ۲ هفته قبل از عملیات وعده صادق رسانه ها از خسارت بزرگ جنگ ایران و آمریکا و رژیم صیهونیستی نوشتند و هشدار دادند اما عملیات وعده صادق یک مبدا جدیدی برای نوع نگاه ما به توانمندی های نیروی مسلح کشور بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب تلاش دارد پیشرفت های علمی، فنی، سیاسی - اجتماعی و فرهنگی کشور ایران را زیر سوال ببرند در حالی که جمهوری سالامی با وجود جنگ، تحریم و صدها مشکل دیگر اما امروز توانسته در بسیاری از حوزه ها از جمله بهداشت، درمان، آموزش، علوم مختلف و نظامی رشد شایان توجهی داشته باشد.

سردار شریف با بیان اینکه صیهونیست ها با امپراطوری رسانه ای خود تصویر غیرواقعی از خود و همچنین فلسطینی ها ارایه کرده اند، گفت: امروز خیابان بسیاری از کشورهای دنیا مملو از تظاهرات علیه رژیم منحوس صیهونیستی است و تمام جهان رویکرد راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص فلسطین مظلوم را فریاد می زنند که این ظلم را پایان دهید.

این مسوول ادامه داد: دشمن با آرشیوی که در اختیار دارد تلاش دارد تا این موضوع را القا کند که مردم از انقلاب اسلامی تاکنون بهره ای نبرده اند و با بحرانی جلوه دادن شرایط جامعه امروز یک تصویر مقتدر از رژیم گذشته ارایه می دهند تا امید را در نسل امروز نابود کند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با سربلندی اعلامی می کنیم که ملتی پیشرو هستیم و با وجود برخی نارسایی و مشکلات اما این پیشرفت ها را برجسته می کنیم و مشکلات را به گوش مسوولان می رسانیم تا مرتفع شوند.

روابط عمومی ها نقش موثری در امیدآفرینی دارند

گفتنی است در پایان این مراسم از مسوولان روابط عمومی سپاه پاسداران استان با اهدا لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha