۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85476771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۳۴۴ فضای آموزشی با مشارکت خیرین

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85476771
ساخت ۳۴۴ فضای آموزشی با مشارکت خیرین

بوشهر- ایرنا- معاون سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گفت: پارسال ۳۴۴ فضای آموزشی شامل یک‌هزار و ۵۱۸ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شد.

به گزارش ایرنا ، " صفرعلی یازرلو " روز سه شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر اظهار کرد: در مجموع پارسال یک‌هزار و ۴۶۷ طرح با ۶ هزار و ۱۳۰ کلاس درس در کشور ساخته شد که ۴۶ درصد این طرح ها با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با ساخت این شمار فضای آموزشی، یک میلیون و ۷۰۳ هزار متر مربع به مساحت فضاهای آموزشی کشور افزوده شد.

معاون سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس یادآور شد: باتوجه به نگاه دولت به مناطق محروم ۶۵ درصد فضای های آموزشی یادشده در مناطق روستایی و عشایری اجرا شده است.

یازرلو ادامه داد: طرح‌های تحویل شده در سال گذشته، نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: پارسال تعهد خیرین مدرسه‌ساز ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بود که ۵۰ درصد آن ساخته می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه ۲۵ هزار میلیارد ریالی در ساخت مدرسه

استاندار بوشهر گفت: ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در مدارس این استان تحصیل می‌کنند که افزایش سطح کیفی آموزش و تربیت آنها از مهمترین وظایف متولیان امور آموزش و پرورش است.

" احمد محمدی زاده " اضافه کرد: تمرکز امسال استان بوشهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر روی آموزش و پرورش است و در ۲ بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، باید تحرک لازم را داشته باشیم.

وی یادآور شد: حوزه سخت‌افزاری، در واقع بر عهده سازمان نوسازی است که با کمک خیرین و همت دولت، امسال اتفاقات ارزشمندی در استان می‌افتد.

محمدی زاده از انعقاد تفاهم‌نامه ۲۵ هزار میلیارد ریالی بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۳ فضای آموزشی با این اعتبار، اجرا و تکمیل می‌شود.

۱۰۴ پروژه تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: پارسال ۱۰۴ فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی تحویل آموزش و پرورش این استان شد .

" ابراهیم احمدی" با بیان اینکه ۵۷ درصد این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین ساخته شده است افزود: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال در امر ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و پرورشی این استان هزینه می شود که تاکنون عملیات اجرایی ۳۸ طرح آغاز شده و تا خرداد به ۶۰ طرح افزایش می یابد.

در این آیین از خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha