۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85476719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلان مسابقات بین‌المللی کشتی در زنجان رونمایی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85476719
اعلان مسابقات بین‌المللی کشتی در زنجان رونمایی شد

زنجان - ایرنا - اعلان(پوستر) چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات کشتی استان زنجان در این مراسم به میزبانی زنجان از این رخداد مهم بین المللی اشاره کرد و افزود: تعدادی از استان های مختلف متقاضی میزبانی این رویداد مهم ورزشی بودند که با رایزنی های انجام گرفته میزبانی آن به زنجان سپرده شد.

عباس محمدی افزود: تاکنون حضور کشورهای گرجستان، ارمنستان، قزاقستان و عراق در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در استان قطعی شده است و به احتمال فراوان ورزشکاران روسیه و ترکیه نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.

وی، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها ۱۶ تیم داخلی در این رخداد مهم حضور خواهند یافت، اضافه کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر به مسابقات جهانی آلبانی اعزام خواهند شد.

این مسوول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات در زنجان اندیشیده شده است، گفت:طبق برآوردهای انجام گرفته در این برنامه ۳۵۰ میهمان داخلی و بین المللی شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال در مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می شود.

به گفته رییس هیات کشتی استان زنجان، حدود ۲۵ داور بین‌المللی، قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

محمدی خاطر نشان کرد: همکاری و مساعدت استانداری، شهرداری و شورای شهر زنجان موجب شد تا برنامه ریزی مطلوبی برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha