۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85476704
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برخورد پلیس سمنان با چاقوکشی اراذل و هنجارشکنان اینستاگرامی

سمنان - ایرنا - پلیس استان سمنان عامل چاقوکشی در بوستان مسکن مهر این شهر را دستگیر و ۵۶ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن را در شاهرود مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در پارک بلد مسکن مهر این شهر که باعث مجروحیت یک شهروند شد، خبر داد و گفت: در پی اعلام یک مورد چاقوکشی در مسکن مهر این شهرستان با گزارش جراحت مضروب، دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

سرهنگ عباس عرب افزود: پس از تحقیقات لازم از فرد آسیب‌دیده، ماموران با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی توانستند محل اختفای ضارب را که یکی از اراذل و اوباش نوظهور شهر بود شناسایی و در عملیاتی او را دستگیر کنند.

وی یادآورشد: در بازجویی های پلیس، متهم به چاقوکشی با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد و همراه با پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی سمنان با بیان اینکه متهم با تشخیص بازپرس پرونده پس از تعیین قرار وثیقه روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش و قداره‌کش‌ها بدانند به نام قانون با آنان برخورد می شود و خواری و ذلت عاقبت گردن‌کشی آنها خواهد بود.

۵۶ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در شاهرود مسدود شد

فرمانده انتظامی شاهرود هم از پاکسازی و مسدود کردن ۵۶ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف سالم‌سازی فضای مجازی در پایش شبانه‌روزی افسران سایبری پلیس فتا این شهرستان ۵۶ صفحه با محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که گسترش اعمال مجرمانه را به دنبال داشت، شناسایی شدند و با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی درباره آنها اعمال شد.

برخورد پلیس سمنان با چاقوکشی اراذل و هنجارشکنان اینستاگرامی

سرهنگ علیرضا شائینی بیان کرد: تمام محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحه‌های اینستاگرامی حذف و صاحبان آن به رعایت اخلاق ارشاد شدند و با مسدودسازی تارنماهای در اختیار آنان، برای برخورد و تصمیم‌گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه های مردم به ویژه خانواده ها در خصوص سالم‌سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این فضا، افزود: شناسایی و برخورد قانونیِ بازدارنده با شبکه‌های سازمان‌یافته و مجرمانی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می کنند، در اولویت ماموریتی پلیس فتا است.

شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و ارتقاء آگاهی‌های خود در این زمینه و یا در صورت برخورد با مواردی که در خصوص آن تخصص و دانش لازم را ندارند؛ به پایگاه اینترنتی پلیس فتا مراجعه کنند و از وقوع جرم و قربانی شدن افراد در جرایم سایبری جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha