فرماندار جیرفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع در کارنامه مدیران ثبت می‌شود

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: اگر برخورد نامناسبی با ارباب رجوع شود یا مشکلی برای آنها در خدمات رسانی به وجود بیاید در کارنامه مدیران همان دستگاه ثبت می شود و به دستگاه‌های نظارتی مختلف هم اعلام می‌کنیم. 

به گزارش ایرنا، احمد بلندنظر روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید رعایت شود بیان کرد: از اداراتی به ما شکایت شده است که پیگیری و تذکر داده می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه سرلوحه کار ما رفع مشکلات مردم است گفت: دولت در این چند سال خدمات زیادی داشته اما دستگاه‌ها آن را بازتاب نمی دهند که باید با اطلاع رسانی به مردم امید دهند.

جیرفت گران تر از دیگر شهرها

وی همچنین اضافه کرد: مردم شهر جیرفت را به عنوان شهر گرانی نسبت به همه شهرها می‌شناسند و از این بابت گله مند و نگران هستند.

بلندنظر ادامه داد: نگرانی و نارضایتی خود را از دستگاه‌هایی که مسئولیت در حوزه بازار دارند اعلام می کنیم.


وی با بیان اینکه فرهنگ سازی شود و ائمه جماعات نیز تلنگری در مورد گران فروشی بزنند افزود: اداره صمت، اتاق اصناف و معاونت برنامه ریزی فرمانداری به صورت جدی ورود کنند و بازخورد ارائه دهند.

اشتغال ۱۱۸ درصدی نسبت به تعهد
بلندنظر در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال ۱۱۸ درصد تعهدات را به انجام رسانیدیم ادامه داد: برای جذب اعتبارات ۱۴۰۲ فرصتی نمانده است و دستگاه‌ها تلاش کنند.

فرماندار جیرفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع در کارنامه مدیران ثبت می‌شود
معرفی سینا سنجری به عنوان دستیار مردمی سازی فرماندار جیرفت(سمت چپ)

دستیار استاندار کرمان در امور مردمی سازی هم در این نشست گفت: دولت عزم جدی در مردمی سازی دارد و انتطارات زیادی در جنوب کرمان در حوزه مردمی سازی مشاهده می شود.

محمدهادی منصوری افزود: دستیاران مردمی سازی فرمانداران منصوب شدند و ادارات کل هم در گام بعدی دستیاران مردمی سازی را انتخاب می کنند.
وی یادآور شد: اگر مردم به تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و در نهایت نظارت‌ بر اجرا ورود نکنند ما به جایی نمی رسیم.

به گزارش ایرنا در این نشست سینا سنجری به عنوان دستیار مردمی سازی فرماندار جیرفت معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha