۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85476626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ مدرسه‌ای در یزد در لیست فروش نیست

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85476626
هیچ مدرسه‌ای در یزد در لیست فروش نیست

یزد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: هیچکدام از مدارس این استان در طرح فروش مولدسازی قرار ندارد.

محمد کاظم رحیمی نژاد، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در پاسخ به این سئوال که در فضای مجازی عنوان شده برخی از مدارس دولتی یزد در لیست فروش مولد سازی قرار گرفته است، ضمن تکذیب آن افزود: مولد سازی بخشنامه‌ای است که دولت ابلاغ کرده و مدارسی که مشمول می‌شوند باید اقدام کنند و در استان یزد فقط ۵ مدرسه شامل این طرح می شود.

وی ادامه داد: مدارس ابراهیم آباد مهریز،سخوید تفت و سه مدرسه در شهرستان خاتم که همگی خالی از دانش آموز و حتی سکنه است شامل این طرح شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با این حال هنوز هیچگونه اقدامی در زمینه فروش این پنج مدرسه صورت نگرفته و فقط این موضوع در حد حرف دریکی از نشست‌ها مطرح شده است.

رحیمی نژاد افزود: درآمد طرح مولدسازی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هزینه می‌شود ویکی از گزینه‌های مولد سازی تبدیل به احسن کردن ساختمان های بلا استفاده است و ممکن است یک مدرسه تبدیل به ۱۰ مدرسه شود.

وی ادامه داد: موافقت آموزش و پرورش تنها در صورتی است که فضای جایگزین برای تحصیل دانش آموزان وجود داشته باشد و هیچگونه کمبودی در آن منطقه نباشد و این کار حتما با طی همه ملاحظات و مراحل قانونی انجام می شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت:برخی از مدارس که موقعیت تجاری خوبی دارند و بتوان جایگزین خوبی برای جمیعت دانش آموزان آن مدرسه پیدا کرد و مدارس مازاد نیاز را بتوان از این محل تامین کرد در طرح مولد سازی به فروش می رسد و قطعا درآمد حاصل از فروش در همان شهرستان و منطقه هزینه می شود.

استان یزد ۱۶۹۸ مدرسه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha