ارتقای سطح معیشت کارکنان از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی است

گچساران- ایرنا- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به وضعیت معیشتی کارکنان قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان قضایی از مهم‌ترین اولویت های دستگاه قضا است.

به گزارش ایرنا ، غلامعلی محمدی روز سه شنبه در بازدید از اداره ثبت اسناد گچساران و در جمع مسئولان شهرستان گچساران افزود: قوه قضائیه تمام تلاش خود را برای ارتقای معیشت کارکنان دستگاه قضائی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مشاهدات، یافته ها و مشکلات خود را در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس دستگاه قضا بیان می کنیم، ابراز کرد: ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران دارای قدمت بالایی نیست.

محمدی با بیان اینکه برای ساخت ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک در گچساران اعتباراتی وجود ندارد گفت: در صورتی که بخواهیم یک ساختمان جدید برای این اداره احداث کنیم در دراز مدت این عمل انجام خواهد شد در صورتی که بهسازی و تعمیر و تجهیز بهتر جواب خواهد داد.

تلاش قوه قضائیه ارتقای معیشت کارکنان دستگاه قضاست

وی ابراز کرد: اداره زندان شهرستان گچساران دارای قدمتی بیش از ۵۰ سال است که امروز تعمیر و بهسازی شده است.

ثبت اسناد و املاک کشور با کمبود نیرو مواجه است

محمدی به کمبود نیروی انسانی در سازمان ثبت اسناد اشاره کرد و گفت: این سازمان با کمبود نیروی انسانی مواجه است اما با روحیه جهادی و انقلابی تاکنون اقدامات مناسبی و بزرگی در حوزه ثبت کشور طی سال های اخیر انجام شده است.

در این نشست نیز موضوعات اختلاف مرزی شهرستان گچساران با استان های اطراف نیز مورد بحث و گفت گو قرار گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رییس دستگاه قضا به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران سفر کرد.

بازدید از زندان گچساران،بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی،شرکت نفت وگاز گچساران،سدچمشیر و سدکوثر وهمچنین بررسی مشکلات ادارات وابسته به قوه قضائیه(ثبت اسناد،پزشکی قانونی و دادگستری) از جمله برنامه های غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها در گچساران است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha