۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85476438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها : دادگستری باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

گچساران- ایرنا- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی محمدی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد تا به نمایندگی از غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان محروم را بررسی کند.

غلامعلی محمدی روز سه شنبه در حاشیه این بازدید ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل ساختمان دادگستری، ثبت اسناد و املاک و پزشک قانونی شهرستان باشت و امروز بعد ظهر در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضائیه کشور ارائه و بررسی خواهد شد.

وی ابراز کرد: طی بازدید های انجام شده مهمترین مشکل این ادارات نبود زیر ساخت ها، کمبود نیرو و ساختمان است و در این سفر به عنوان نماینده قوه قضایی این قول را میدهم منکعس کننده و پیگیر مشکلات پیش رو این منطقه محروم و کم برخوردار باشم.

رئیس سازمان زندان‌ها : دادگستری باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

محمدی اظهار کرد: هم اکنون شهرداری باشت یک باب ساختمان در اختیار اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برای راه اندازی قرار داده که این اداره تاکنون موفق به ارائه خدمات به مردم این شهرستان نشده است.

وی ادامه داد: بسترهای های لازم برای راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باشت از سوی شهرداری این شهرستان فراهم شده ولی به دلیل نبود حفاظت فیزیکی تاکنون نتوانسته خدمات ارائه دهد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد که باید با کمک مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل رفع و به حداقل ممکن برسد و در این راستا مجموعه قوه قضائیه نیز پای کار خواهند بود.

فرماندار باشت در این بازدید گفت: ۲ هکتار زمین در سال های گذشته برای ساخت مجتمع قضایی در اختیار دستگاه قضا قرار داده شد ولی تاکنون برای ساخت این مجتمع اقدامی انجام نداند.

رئیس سازمان زندان‌ها : دادگستری باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

نادر گرامی ابراز کرد: هم اکنون ساخت مجتمع ادارات باشت در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع در دست ساخت است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد که با تکمیل این طرح مشکل ساختمان برخی از ادارات این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین ادارات این شهرستان وجود دارد گفت: سال گذشته در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات مناسبی برای کلنگ زنی مجتمع قضایی این شهرستان در نظر گرفته شد که به دلایل مختلف کلنگ زنی نشد.

رئیس سازمان زندان‌ها : دادگستری باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

گرامی ابراز کرد: هم اکنون بیش از ۹ ماه از راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان می گذرد ولی تاکنون به مردم از سوی این اداره خدمات رسانی انجام نشده است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد.

بازدید غلامعلی محمدی از اداره ثبت اسناد پزشکی قانونی و نشست با کارکنان دادگستری شهرستان باشت از جمله برنامه های او در این شهرستان بود.

شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و وبیراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha