کوره دوم کارخانه آهک هیدراته اهر امسال بهره برداری می شود

تبریز - ایرنا - مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان از بهره برداری از کوره دوم کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از اهر، جعفر تترا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام مجریان این طرح تا پایان آبان ماه و یا بهمن ماه سالجاری بهره برداری خواهد شد.
وی افزود: با توجه به نیاز صنایع و به خصوص صنایع مس به آهک هیدراته و همچنین افزایش تقاضا احداث کوره دوم این کارخانه، آغاز شد و با بهره برداری از آن میزان تولید سالانه آهک کلسینه ۲ برابر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان گفت: هدف از تولید در این کارخانه ارزش افزوده توأم با تأمین نیازهای صنایع داخلی و همچنین مشتریان خارجی است.

تترا با اشاره به طبقه بندی مشاغل در این کارخانه گفت: با توجه به اینکه بیشتر نیروی انسانی در کارخانه آهک هیدراته تحصیل کردگان دانشگاه های معتبر داخلی هستند، در راستای انگیزه بیشتر برای کار و رسیدن به اهداف پیش بینی شده، طبقه بندی مشاغل کارکنان بدون هیچ تبعیضی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی نیز، برای اجرای پروژه‌های مختلف برنامه ریزی کرده ایم تا از ظرفیت های موجود در شهرستان اهر در راستای ارزش افزوده و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده شود که امیدواریم در این زمینه شاهد همکاری ادارات مسوول در این زمینه باشیم.

عملیات ساخت کارخانه آهک هیداراته اهر سال ۱۳۹۶ با اختصاص ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز و فاز نخست آن تیر ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از طرح های شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تامین آهک هیدراته مورد نیاز مجتمع معدن مس سونگون ورزقان بهره برداری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha