۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85476558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز دزفول- مشهد برقرار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85476558
پرواز دزفول- مشهد برقرار شد

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه دزفول گفت: پرواز دزفول به مشهد و برعکس با پیگیری های انجام شده به پروازهای فرودگاه دزفول اضافه شد و این پرواز از اوایل خردادماه انجام می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول، علیرضا خردمند روز سه شنبه بیان کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه دزفول در راستای توسعه این فرودگاه به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت و در این راستا نشستی اوایل اردیبهشت ماه جاری با رئیس هیات مدیره هواپیمایی کارون در تهران برگزار و بر افزوده شدن پرواز دزفول- مشهد این شرکت هواپیمایی توافق شد.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز نشست نهایی پرواز دزفول – مشهد با حضور رئیس ایستگاه هواپیمایی کارون هواپیمایی کارون برگزار و این مهم نهایی شد.

فرماندار ویژه دزفول گفت: فرودگاه دزفول با تصویب هیات وزیران آبان ماه سال گذشته به عنوان فرودگاه مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر بین المللی تعیین شد که در این راستا توسعه زیرساخت های این فرودگاه به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، مسافران برای تهیه بلیط پرواز دزفول- مشهد می توانند از آژانس های معتبر اقدام نمایند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۴۲۹۹۵۵ تماس بگیرند.

خرداد سال گذشته نیز فرماندار ویژه شهرستان دزفول از تصویب مرز هوایی دزفول توسط وزارت کشور خبر داده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha