زمین چمن مصنوعی گل بزرگ در راسک سیستان و بلوچستان افتتاح شد

چابهار - ایرنا - دومین زمین چمن مصنوعی گل بزرگ راسک با اعتباری بیش‌از ۵۰ میلیارد ریال امروز سه شنبه با حضور فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اداری و قشرهای مختلف مردم و ورزشکاران این شهرستان افتتاح شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان راسک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: زمین چمن مصنوعی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۴۰۰ متر در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی راسک و استخر شنای این شهر پس از حدود ۱۴ سال انتظار با اعتباری بیش‌از ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

حنیف بلوچی هجر افزود: این زمین چمن مصنوعی در سال ۱۳۸۹ کلنگ زنی و پس از ۱۴ سال به بهره برداری رسیده که مورد خوشحالی ورزشکاران شده است.

وی ادامه داد: در راسک حدود ۳۲۰ فوتبالیست سازماندهی شده دارای بیمه ورزشی وجود دارد و پس از افتتاح این چمن که دومین چمن گل بزرگ این شهرستان است لیگ رسمی فوتبال آغاز می‌شود و هشت تیم از سه بخش پیشین و مرکزی و پارود شرکت کرده‌اند.

زمین چمن مصنوعی گل بزرگ در راسک سیستان و بلوچستان افتتاح شد

فرماندار راسک از اهمیت پیگیری و دغدغه مندی و مسوولیت پذیری دست اندرکاران تکمیل این پروژه ارزشمند به عنوان یک مطالبه عمومی دیرین و شیرین جوانان و ورزشکاران شهرستان قدردانی کرد.

سلیم کدخدا ضمن توصیه به بهره برداران برای حفظ و نگهداری این ۲ پروژه مهم، از مدیر کل ورزش و جوانان خواست برای صدور دستور رفع نقایص و تکمیل این پروژه بسیار مهم برای تامین اعتبار ایجاد برج های نوری زمین چمن، ساخت اتاق رختکن و سرویس های بهداشتی، ایجاد فنس سکوهای تماشاگران و زمین فوتبال، تامین نشیمن بازیکنان و کادر فنی و ساخت اتاقک نگهبانی، مساعدت کنند.

وی برای ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی روستاهای زردبن بخش پیشین و مولااباد کشاری بخش مرکزی راسک تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha