۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85476274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین سند حد نگاری دانش بنیانی کشور به نام پارک علم و فناوری البرز صادر شد 

 کرج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد: اولین سند ثبتی حدنگاری و اعیانی کشور به مساحت سه هزار متر مربع در راستای حمایت و توسعه اقتصاد دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز صادر شد.

"مهدی عباسی " روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رویداد در راستای تحقق شعار سال و ضرورت موضوع صدور اسناد مالکیت اعیانی در اراضی پارک‌های علم و فناوری" و نیز اهمیت موضوع حمایت از شرکت های دانش بنیان رقم خورد.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد ویژه سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور در حمایت حقوقی و ثبتی از دارایی‌های مادی و معنوی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور و نوآور کشور و در اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان مصوب ۱۴۰۱ برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شود، سند مالکیت اعیانی صادر خواهد شد.
رییس پارک علم و فناوری استان البرز افزود : این پارک در چهارچوب مصوبات هیات امنا و طرح جامع مصوب خود می تواند در قالب قراردادهای مشارکتی با بخش خصوصی ، اراضی را برای بلند مدت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نوآور قرار دهد ضمن آنکه امکان واگذاری قطعی اراضی به این شرکت ها به شرط عدم تغییر کاربری وجود دارد.

در پارک علم و فناوری استان البرز ۵۸۰ محصول فناورانه و دانش بنیان تولید می شود که سال گذشته بالغ بر ۲ همت فروش محصولات این شرکت ها بوده است.

این استان با فعال سازی ۴۱۰ شرکت دانش بنیان ، جایگاه سوم کشوری را در این بخش دارد و از این تعداد ، ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان فعالیت می کنند.

پارک علم و فناوری البرز در حمایت از زیست بوم علم و فناوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور پیشتاز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha