۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85476239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج آزاد شدند

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبر: 85476239
۳۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج آزاد شدند

کرج - ایرنا - مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از آزادی ۳۵ زندانی این مجتمع ندامتگاهی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

"الله کرم عزیزی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت و حضور ۱۵ نفر از قضات دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار و دیدار و گفتگو با زندانیان مربوطه، ۳۵ نفر از واجدان شرایط با استفاده از آزادی پایان حبس به کانون خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات قضایی زندانیان و با هدف کاهش جمعیت کیفری، هیات قضایی دادسرای عمومی وانقلاب ناحیه ۲۴ تهران در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار حضور یافتند.
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج افزود: در این بازدید تقلیل قرار، تعیین تکلیف، رسیدگی دوباره به پرونده قضایی، اعلام محکومیت، آزادی پایان حبس و برخورداری از ارفاقات قضایی برای زندانیان واجد شرایط مجتمع ندامتگاهی قزلحصار در دستور کار هیات قضایی قرار گرفت.
عزیزی گفت: در این بازدید پرونده ۴۵۰ نفر از متهمان و محکومان مرتبط با آن حوزه پیرامون رفع مشکلات قضایی بررسی شد.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اظهار کرد: با حضور مسوولان قضایی در مراکز تأمینی و تربیتی می توان در دستیابی به اهداف سازمان زندان ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری اقدام نمود.

وی یادآورشد: رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان زمینه بازگشت هرچه سریع تر آنان به کانون خانواده و جامعه را فراهم خواهد کرد.
مجتمع ندامتگاهی قزلحصار یکی از سه زندان مستقر در استان البرز است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha