۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبر: 85476231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان قدس میزبان اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبر: 85476231
شهرستان قدس میزبان اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران

شهرقدس - ایرنا - اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران با حضور جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان قدس ، خانواده معظم شهدای کارگر شهرستان های استان تهران، ایثارگران ، مسئولان محلی و اهالی این شهرستان در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش ایرنا این اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران می باشد که دوشنبه شب در شهرستان قدس برگزار و از خانواده معظم شهدای کارگر استان تهران تجلیل بعمل آمد .


براساس این گزارش هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت مهدی موعود عج شهرستان قدس در این باره گفت: برای برگزاری این اجلاسیه ضمن برگزاری جلسات هماهنگی ، همه دستگاهها و نهادهای دولتی ،فرهنگی و مردمی سطح شهرستان پای کار آمدند تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای خانواده معظم شهدا باشیم .


وی افزود : در طول سال هم اقدامات و فعالیت های ویژه ای اعم از برگزاری یادواره شهدای محلی و منطقه ای و همچنین سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا برای گرامیداشت نام و یاد این بزرگواران انجام شده است.

شهرستان قدس میزبان اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران
حفیظی تصریح کرد: حضور اقشار مختلف جامعه در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه های انقلاب گویای این است که ملت ایران در مواقع لزوم و مقاطع حساس ، پای کار نظام بودند، شرایط را به خوبی تشخیص داده و به درستی در میدان عمل کردند.


فرمانده سپاه شهرقدس افزود: امروز نسل جوان ما علی رغم همه تبلیغات منفی دشمن، پای کار نظام بوده و در مسیر شهدا حرکت می کنند. آن چیزی که باید به عنوان پیام از این کنگره مخابره شود، احیای تفکر و سبک و سیره زندگی شهدا است.


حفیظی تصریح کرد : به لطف خدا امروز در مدارس، دانشگاه ها و بقیه محافل عمومی، شور و نشاط جوانان در این عرصه ها گویای این مطلب است و اثبات کننده این است که امروز هم جوانان و نوجوانان ما مانند همان روزهای اول انقلاب ثابت قدم در راه اسلام و شهدا هستند.


گفتنی است در این اجلاسیه حجت الاسلام والمسلمین محمدی، حجت الاسلام والمسلمین برادران، سردار محمد احمدیان راوی دوران دفاع مقدس و مداح اهل بیت محسن طاهری به سخنرانی، روایتگری و مداحی پرداختند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha