۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبر: 85476198
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ لیتر ناخالصی در مراغه

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبر: 85476198
کشف ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ لیتر ناخالصی در مراغه

مراغه- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی مراغه گفت: ۶۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳۰ لیتر ناخالصی آن کشف شد و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سرهنگ «مستجاب فتحی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این عملیات با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی اجرا شد و این سوداگران مرگ در یک عملیات هوشمندانه و با تحقیقات فنی و اطلاعاتی از افرادی که به صورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ماموران در ادامه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی عوامل اصلی تهیه و توریع مواد مخدر شدند و با هماهنگی قضائی و در بازرسی از منزل متهمان، مقدار ۶۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۱۰۰ گرم سوخته و ۳۰ لیتر مایع مشکوک به تریاک کشف و ضبط کردند.

به گفته وی این مایع مشکوک از سوی سوداگران مرگ برای افزایش وزن مواد مخدر به صورت ناخالص استفاده می‌شد و علاوه بر آن، ۲ عدد ترازو نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سرهنگ «فتحی» با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه‌جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، از عموم مردم خواست تا هرگونه خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ گزارش داده و پیشنهادها، انتقادها و قدردانی‌های خود را نیز به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا سوداگران مرگ به ادعای خودشان ناخالصی‌هایی چون کاکائو، جگر چرخ‌کرده گاو، جوشانده برگ کنف، چایی ارزان‌قیمت و گاهی قرص ترامادول به تریاک اضافه می‌کنند و برخی‌ها هم حنای هندی می‌زنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha