۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85476099
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85476099
نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد- ایرنا - بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: باتوجه به بارندگی های خوب اخیر شاهد بهاری متفاوت در مشهد هستیماز اینرو در روزهای پایانی اردیبهشت ماه بابرگزاری نمایشگاه گل وگیاه در مشهد بهاری زیباتر را به شهروندان تقدیم می کنیم.
رضا صفری ادامه داد: این نمایشگاه از امروز دوشنبه ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.
وی در ادامه بیان کرد:شرکت کنندگان در زمینه های مختلف شامل؛ انواع گلهای آپارتمانی، گلهای مناسب محیط بیرونی، تزئینی، گل رز، گل شاخه بریده، گلدان های پلاستیکی و سفالی، کود و بذر، تجهیزات باغبانی و پارکی در این نمایشگاه حضور دارند.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد بااشاره به اینکه نمایشگاه امسال نسبت سالهای گذشته با کیفیت بهتری درحال برگزاری است، خاطر نشان کرد: امسال فضایی به وسعت بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و در سالن های فردوسی، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را در معرض بازدید عموم قرار دهند.
صفری گفت : تعداد کل مجموعه های حاضر دربیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی مشهد ۲۲۰ شرکت کننده درغالب۵۰۰ غرفه است که از این تعداد ۱۷۵ شرکت از خراسان رضوی و ۴۵ شرکت از استان های خراسان شمالی وجنوبی، تهران، البرز، مازندران، گیلان، گلستان، مرکزی، همدان، کرمان، یزد، اصفهان، قم و فارس حضور دارند.
وی در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد :سی و سومین نشست مدیران عامل سیما و منظر کلانشهرهای کشور با حضور بیش از ۲۰ شهردار ایران، برنامه فرهنگی روابط عمومی شهرداری مشهد در محل آمفی تئاتر نمایشگاه، بازدید شهرداران شهرهای زاهدان، قم، بندرعباس و شهرداری ها و معاونان خدمات شهری و شورای استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.
این نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و پنج شنبه وجمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha